Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Har blitt helt gira etter å ha lest innlegg fra deg om tøybleier... å nå igår, så nevnte jeg dette for svigermor.. å da kom hun ned med 20 tøybleier, som hun hadde liggende!!!! =) dette var bleier som datteren hennes, alså min svigersøster hadde fått i gave når hun skulle ha barn, men hun hadde ikke brukt dem.. Dette er Kooshies bleier.. i bomull.. sånne med borrelås.. =) de er formsydde tror jeg.. =) på disse pakkene, det låg ti i hver.. så hadde de som ga disse først til svigersøster, hengt med en lapp.. der sto det at "disse skal kunne brukes uten plastbukse"... Vil det si at disse ikke "trenger noe" mer ? Kikket inni bleien, der såg jeg at det går ann å stappe inn sånn innlegg.. svigers kom også ned med en pose som inneholdt, maaaange sånne mindre bleier... vet ikke hva type.. helt hvite, med borrelås, var i en annen form følte jeg.. de var mye mindre også.. og så låg det maange sånne innlegg?.. som passet inni de kooshies bleiene.. I tillegg låg det 4-5 plasttrekk.. tror kansje disse hører til disse "små" bleiene... ? Kan du forklare meg hvordan dette fungerer.. ? det låg også med to bokser med sånn papir.. bleiepapir.. er nok sånn rispapir eller hva de kaller det... Slik jeg har forstått det, så brukes dette rispapiret når babyen har fast avføring, ikke så lenge den fullammes... ? men til dagligdags.. tar jeg bare på denne tøybleien da.. uten noe i tillegg? Eller har jeg alltid sånn innlegg inni, som de som låg i posen.. disse ligner litt på bind på formen.. lange tjukke... =) Og vaskes da disse sammen med bleiene? Bæsjer babyen bare rett i "tøyet" før jeg begynner med rispapir...? Håper du kan forklare meg alt du vet ang. disse bleiene jeg har.. hehe =) Maaange spm her.. men er bare litt forvirret.. hehe.. Håper så gjerne du kan ta deg tid til å forklare meg. det hadde jeg satt stooor pris på... =) På forhånd, takk
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2007 dytter litt jeg
Fallerifallera Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Tenkte bare å tipse deg om at det fins mange hjelpsomme tøybleiefrelste inne på tettinntil.com i tilfelle du ikke får svar her! Du kan også lese endel på http://www.kenguruloftet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå