Gå til innhold

termin i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

men maa nok gaa over ja. :) Hvor vanlig er det egentlig at man maa gaa saa lenge at man blir satt igang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på!! hadde termin igår, og her er det stille som i graven=/

Skrevet

ønsker dere lykke til..har selv mensen termin i dag..men tviler neppe på at det skjer noe.

Skrevet

ja....det skjer absolutt ingenting som er i naerheten av aa tyde paa en foedsel. har de siste par nettene droemt faele droemmer om igangsetting og at ungen er diger og alt er faelt naar jeg vaaktner... :/ Maa veldig mange gaa 13-14 dager over terminen og ender opp med igangsetting, eller er det sjelden?

Skrevet

He, he, høres kjent ut! I natt drømte jeg at vannet gikk, og det var så realistisk at jeg ble liggende i flere timer og bare vente på at vannet skulle komme rennende... følte meg litt dum da jeg stod opp;p

Blir hvertfall rent her så lenge jeg går og venter da... Noe må man jo gjøre for at tiden skal gå, og da er husvask 1. pri, og det nesten hver dag... Sambo mener jeg har fått støv på hjernen, he,he... Men stellebordet fra Ikea ligger på gulvet fremdeles... gruer meg til å gyve løs på monteringa gitt..

Skrekken er vel å gå helt til vi blir sat i gang? er livredd for at ungen skal bli enorm:( Har virkelig ikke hørt noe om hvor lenge det er vanlig å gå før man blir satt i gang:( må vi absolutt gå 14 dager dersom ingenting skjer av seg selv før det? Skrekk og gru...

Skrevet

ja, det lurer jeg ogsaa paa. dersom ikke ungen er kjempediger da...da gjoer de vell noe tidligere. men hvis den er bare saann ganske stor 4- 4,5 kilo...maa man da gaa og troeske rundt i ukesvis? kan man TRYGLE seg til at noe skal skje tidligere? nei...jeg er lei jeg....

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at de kom til å sette meg i gang 14 dager over termin om ikke noe hadde skjedd ennå! Men nå blir jeg satt i gang på selve termindagen likevel, fordi ungen ser ut til å ha lagt noe voldsomt på seg de siste ukene...

Er ikke sikkert dere er enige med meg nå, men jeg skulle gjerne heller gått litt over (selv om man er leei ja!!) og at fødselen starta "naturlig", enn å bli satt i gang...

Skrevet

men....hvis man likevel ender opp med aa bli satt igang er det bedre aa faa det gjort paa termin enn 14 dager etter! :S Jeg haaper jo at jeg skal starte av meg selv etter at jeg har blitt strekt litt der nede, men fikk liksom pluttselig en saann foelese at jeg ikke blir aa starte av meg selv! :(

Skrevet

Hehe, joda, hvis jeg hadde visst helt sikkert at det uansett endte med igangsetting så er det jo like greit "å bli ferdig med det" - meeen det kan man jo ikke vite på forhånd da!! ;) Skjønner godt at du er lei da, jeg var driiitlei og klar som et egg for fødsel helt til jeg fikk vite at jeg skulle settes i gang, da ble jeg helt skrekkslagen! ;)

Skrevet

hehehe, ja, blir vell strax mere virkelig naar man har en reell dato aa forholde seg til. foeler ikke helt at jeg har det naa...gaar liksom bare og haaper det ska skje noe. :) men naa skal jeg vaske litt og tenke paa noe annet. sette paa hoey musikk og rocke rundt med jif mopp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...