Gå til innhold

å hei på dere ja....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

like stilt i dag.det vil vel si at dere har kjempegodt vær,sol,varmt ....

men det har ikke vi ;o)

skulle bare si hei jeg =)

hade da ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja visst har vi fint vær, men enig med deg..... litt over snittet stille her.

Får håpe de ikke har flyttet......

Men hei til deg også, jeg må jo en tur innom mens jeg lager middag.

Skrevet

Fint vær her, ja. Nå har jeg spylt av sand og mold fra lillegutt. Han har vært ute hele dagen, og er rimelig pudding nå. Vi har gått i shorts og t-skjorte i hele dag. Styrt på i hagen..

Blir gjerne litt mer liv i kveld??

Skrevet

nesten så jeg ble trist jeg.er så morro å komme inn hit.her blir jeg i godt humør,å så er det ingen her....=) men men.vår og uteliv er starta.må bare innse det.

slett ikke shortsvær her nei.grått og trist ute.men ikke så altfor kaldt da.jeg vet ikke om jeg gidder å styre i hagen i år.hva er vitsen med å gjøre alt mer delikat for søuene da? hehe.nei,får vente til jeg får satt opp gjerde her.

Skrevet

Hei, hei:-)

.

Her har vi hatt en aktiv helg, svigermor på besøk (deilig, hun er så flink med barna) så vi har fått tatt en skikkelig økt i hagen. Vært på hagesenteret og handlet all slags hagegreier, vært ute og spist lunsj, hatt deilige middager på kveldene med god vin.

Og alle var enige om at det hadde vært en fin helg:-)

Og du sliter vel med konfirmsjonsforberedelser......

Skrevet

jøss da.du har virkelig vært aktiv ja =) men slikt gir energi å.husker det så vidt hvordan det var,hehe.skal si deg at her er det slett ikke aktivt i forberedelser nei...har fått unna innbydelsene,nesten da.å tilbakemeldinger er begynt å komme.men resten? tjaaaa.....;o)

Skrevet

Hei. Ja her har det også vore heilt nydeleg. Fikk utemøblane på plass, so no er eg klar for sommaren...

Trur det er fint over nesten heile landet no, eller eg håpar det iallefall!

Skrevet

Halloisen! Aktiv helg her og... Har vært masse ute med snuppiser! Sett på hvordan gubben har slitt med slegga for å få satt opp et gjerde :) I dag har jeg vært på hobbymesse og kjøpt en masse jeg egentlig ikke trenger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...