Gå til innhold

Dere som har/venter jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere sex 1 - 2 dager før EL?

Eller når hadde dere sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk aldri helt positiv el-test, men utfra når jeg tror el var, hadde vi sex 5 dager før, 3 dager før og dagen før. Vet ikke hvilken av de gangene det klaffet jeg:)

Skrevet

ja vi hadde sex 1-3 dager før

Skrevet

Ja,vi hadde sex annenhver dag frem mot el,på dagen vi estimerte el og dagen etter.

Skrevet

Vi venter jente og hadde sex hver dag i dagene før el, på selve el og etter. Så tror ikke sånt har så alt for mye å si.

Skrevet

...men seff temmelig usikkert hva man kan trekke ut av dette,

men uansett lykke til=)

• 1 måned senere...
Skrevet

jeg husker ikke, var ikke planlagt ivertfall...

Skrevet

Hadde bare mye sex i hele perioden, vi - ca annenhver dag etter at mensen var ferdig oog til ca en uke etter el.

Skrevet

Venter 3. jenta nå. Har hatt masse sex hele tiden etter mens alle tre prøvegangene... Så aner ikke hvilken gang som gjorde utslaget:)

Skrevet

Tror det var samme dagen eller dagen etter.

Kanskje begge dagene ;o)

Var iallefall ikke før el.

Skrevet

Vi hadde sex dagen før EL. Tror jeg, for EL-testen slo ikke skikkelig ut. *klørsegihuet*

Skrevet

Vi venter mest sannsynlig jente. Jeg hadde ikke regelmessig mens enda etter ammingen og svangerskapet var ikke planlagt...

Men - i begynnelsen regnet jeg termin ut fra befruktningsdato (det var IKKE mange ganger vi var uforsiktig...). Ultralydtermin ble flyttet 4 dager senere enn dette. Så det tegner kanskje på at eggløsningen var noen dager etter at vi hadde sex ja.

Skrevet

Hver dag til dagen før EL testen var positiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...