Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Har hatt så mye kynnere de siste 3 ukene, er konstant kvalm. Sliter med bekkenløsning så det er jo ikke akkuart mye som skal til før jeg får vondt. Har halsbrann hele tiden og i tillegg er det et eller annet som ligger og presser opp under ribbeina.. (kan jo være ungen da:)) Så nå vil jeg egentlig bare ha den ut!!Men jeg er bare i uke 32 så hun må nok vente litt til.Jeg får bare holde ut!! Flere som har kynnere hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Takk gud for at det er fler enn bare meg... Er heldigvis ikke kvalm, men har en halbrann fra h******, et bekken som ikke henger sammen noensteder mer og kynnere hver gang går i trapper, løfter noe, bøyer meg, eller stresser. Ikke sterke kynnere heldigvis, men nok til at det blir ubehagelig. Er stresset for tida da, og det spiller for min del inn på alt det... Ungen har pent med å holde seg inne til denne mammaen har fått tatt seg litt inn igjen og stresset ned.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Masse kynnere her også, særlig på ettermiddag, kveld. Kommer like gjerne når jeg sitter som når jeg beveger meg. Jordmor sjekket mormunnen, og sier den er myk, og kan kjennes litt moden (er andregangs i uke 31) Så jeg fikk Bricanyl tabeletter for å dempe kynnerne. Har såvidt begynt på dem, og håper de hjelper. Hvis ikke blir det sykemelding selv om jeg ikke har lyst... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå