Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 har tenkt og kjøpe stellebord i uka.men vet ikke skal jeg kjøpe til badet eller soverommet.(soverommet er ikke veldig stor da)har dere erfaringer med stellebord med balje under?takk for tips:) ha en fin dag
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Jeg har aldri skjønt at noen synes det er praktisk å ta bleieskift og stell på soverommet, eller jo... stell på rommet har jeg jo tatt, men stellekommoden/stellebordet har alltid vært på badet hos oss. Stellekommoden kom med balje i, helt greit den første tiden, etterhvert har vi bare brukt stellebord beregnet til å ha oppå badekaret.. Men ville ikke hatt et slikt åpent stellebord, hvor man kan oppbevare bleier, håndklær m.m. under balja, blir fort endel søl med vann.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 er det mye billigere og handle fra sverige?foreksempel stellebord,badebalje osv... har dere noe nettadresser hvor man kan bestille?takk
mammaoggullunge Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hei, når det gjelder om stellebord eller stellekommode er billigere i Sverige er svaret ja. Vi var akkurat i Svinesund i helgen og handlet ny flott stellekommode med badebalje og 4 skuffer til 1.300,- svenske kr.. I Norge koster de rundt 2.000,-. Mye å spare. Vi kjøpte den på Happy Land i Svinedund ved den gammle grensen. Alt vi handlet der var billigere enn i Norge. Virkelig verdt enn tur. De har dessverre en dårlig hjemmeside så tror ikke man kan bestille på nettet, må nok dra ditt.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 vi har tenkt å stelle på badet. Det forekommer meg veldig kaldt å ha stellebordet på soverommet. Der er det jo oftere kjøligere. Babyen skal tross alt ligge naken mye av tiden på stellebordet, bades m.m. Tenk deg selv når du har vært i dusjen. Selv når man åpner dusjdøra på badet, etter en dusj, selv da kan iallfall jeg syns det er litt kaldt, enda baderommet har den høyeste temperaturen i leliligheten. Dessuten skal du skylle babystump m.m. i dusjen eller bade ungen, så er det jo praktisk å være på badet da med sluk m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå