Gå til innhold

hva anbefales?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt og kjøpe stellebord i uka.men vet ikke skal jeg kjøpe til badet eller soverommet.(soverommet er ikke veldig stor da)har dere erfaringer med stellebord med balje under?takk for tips:)

ha en fin dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri skjønt at noen synes det er praktisk å ta bleieskift og stell på soverommet, eller jo... stell på rommet har jeg jo tatt, men stellekommoden/stellebordet har alltid vært på badet hos oss. Stellekommoden kom med balje i, helt greit den første tiden, etterhvert har vi bare brukt stellebord beregnet til å ha oppå badekaret.. Men ville ikke hatt et slikt åpent stellebord, hvor man kan oppbevare bleier, håndklær m.m. under balja, blir fort endel søl med vann. :)

Skrevet

er det mye billigere og handle fra sverige?foreksempel stellebord,badebalje osv...

har dere noe nettadresser hvor man kan bestille?takk

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, når det gjelder om stellebord eller stellekommode er billigere i Sverige er svaret ja. Vi var akkurat i Svinesund i helgen og handlet ny flott stellekommode med badebalje og 4 skuffer til 1.300,- svenske kr.. I Norge koster de rundt 2.000,-. Mye å spare. Vi kjøpte den på Happy Land i Svinedund ved den gammle grensen. Alt vi handlet der var billigere enn i Norge. Virkelig verdt enn tur. De har dessverre en dårlig hjemmeside så tror ikke man kan bestille på nettet, må nok dra ditt.

Skrevet

vi har tenkt å stelle på badet. Det forekommer meg veldig kaldt å ha stellebordet på soverommet. Der er det jo oftere kjøligere. Babyen skal tross alt ligge naken mye av tiden på stellebordet, bades m.m. Tenk deg selv når du har vært i dusjen. Selv når man åpner dusjdøra på badet, etter en dusj, selv da kan iallfall jeg syns det er litt kaldt, enda baderommet har den høyeste temperaturen i leliligheten. Dessuten skal du skylle babystump m.m. i dusjen eller bade ungen, så er det jo praktisk å være på badet da med sluk m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...