Gå til innhold

Er det teit å kjøpe samme vogn i samme farge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som et vennepar av oss har??Jeg har bestemt meg for å kjøpe Emmaljunga citycrossen, men er veldig usikker på fargen. Vi snakker kun sammen når vi møtes og texter kanskje litt innimellom. Men vi er ikke mye sammen med de.Syns soft pink er så fin men den har selvfølgelig de.. Er det da skikkelig teit at vi også kjøper den?Hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

syns ikke det er teit.du kjøper den fargen du liker best.det er ikke lett og velge,vet jeg alt om

Skrevet

neida. siden dere ikke er så mye sammen likevel så synes jeg ikke det gjør noe. Herlighet, man kommer jo til å treffe på kjente med likedan vogn som den man selv har valgt uansett....

Det går nok bra ja. Men hvis du er så usikker; kan du ikke bare sende en meld til de og høre om det er ok, eller om de bli sure?

Skrevet

Hadde heller ikke brydd meg noe om hva de har..

Kjøp den du syns er finest uavhengig hva andre har! ;)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Det er da et veldig kjent merke og en poplær modell, så kan ikke forvente at det ikke kommer flere med samme vogna. Synes også den fargen er kjempefin, skjønner godt at mange med jenter gjerne vil ha den =)

Hadde vært litt annerledes om det var en nær venninne som du kom til være mye sammen med. Da ville jeg kanskje spurt.

Skrevet

nei,ærlig talt-følg din egen smak!Da blir du også mest fornøyd.

Løp og kjøp-)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Dere må da å kjøe det dere liker bes.... Har ingentig å si om andre har det uansett om det er nære venner eller ikke.-)

Skrevet

mener selsagt Kjøpe det dere liker best..... går litt fort med tastaturet noen ganger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...