Gå til innhold

Jeg er ikke lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av teite debatter og krangel om hvem som kom på navnet først :)

Av folk som vil høre tips om navn

Av folk som er uenige i hva slags bleier som er best

Av folk som kritiserer de med eller uten "kjønns-skog"

Av ... ja osv (dere tar denne.. hehe)

Men jeg er litt lei av kyllinger forkledd bak "anonymknappen" - er man tøff nok til å legge ut et slikt innlegg så er man vel tøff nok til å ha et nick???

TIl alle dere "unge" (mellom 17 og 45 sikkert) så vil jeg si at det gjør min hverdag litt morsommere med disse "dumme debattene" - syns noen av dere er på viddene fra tid til annen, men det syns sikkert dere om meg også - vi har alle våre vidder :) :)

-men det litt lite spøk og moro her - kanskje vi skal roe ned nærtagenheten snart?

Velger å være anonym forresten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nooooooooooooooooooot!!

Skrevet

He he he

Enig med deg!

Jeg har hatt stor humor av å lese en del av innleggene her inne. Det er godt at vi har forskjellige vidder ;-)

Skrevet

enig jeg også.. hvorfor skal det liksom være regler for hva man skal skrive om eller ikke ? folk kan vel skrive hva faen de vil :)

Og som folk har nevnt tuuuuuuuuuuuuuuuusen ganger før, viss man mener innlegge er teit/tåpelig/patetisk osv osv.. hvorfor GIDDER de da lese dem? hvorfor ikke bare overse dem.. drite i dem..... :P :P

Og er enig i at det fins så mange tragiske folk, som ikke tør å stå for det drite de slenger ut, så de gjemmer seg bak den anonym knappen... =)

Skrevet

Jeg er ikke anonym altså... jeg er en kylling og stolt av det!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...