juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 någen så vett om me kan spisa sjøl fiska krabbe??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 du bør ikke spise innmaten på krabbe...men tror du kan spise klørne.....men dette kan du sjekke på www.mattilsynet.no Jeg har holdt meg unna alt som heter skalldyr...legen sier det ikke er bra, men vet ikke hvorfor
♥Rime♥ Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hva?? ikke spise krabbe? Det er det beste jeg vet og hadde planer om å spise mye krabbe i sommer jeg. Det er noe jeg alltid ser frem til. vi kan jo spise fisk og reker,, hvorfor ikke krabbe? Dette må jeg spør legen min om!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Du kan spise krabbe,men kun det hvite kjøttet, ikke det andre brune/gule kjøttet som er inni selve krabba
Gjest Ut på tur Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Da jeg spurt JM sa hun at vi kan spise skalldyr så lenge vi er gravide, men når vi skal amme blir det værre, for de fleste barn får vondt i magen av det. Det samme gjelder jordbær. Jeg syns også jeg har hørt at på krabben skal man bare spise det hvite kjøttet. (jeg liker ikke krabber så jeg tenkte ikke så mye på det) Jeg spurte spesifikt om reker da jeg snakket med henne for jeg var invitert til reker. Det var hvertfall ikke noe problem. I og med det er en her inne som har fått beskjed fra legen om at vi ikke kan spise skalldyr hadde dte vært artig å høre hva andre har fått hvite fra lege og JM
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 kansje eg må sjekka med jordmor å se ka hu seie,så kan me se kor forskjelligt di svare hehe:)
Gjest Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Joda en kan spise krabber men en skal holde seg til klørne. Er mye god mat i de da:) Og reker kunne en spise.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2007 ja er klørne som er godt uansett:) e spist reker,men va sånn i tvilme krabben,men hørres jo flott ut dette:)
vero:o) Skrevet 29. april 2007 #10 Skrevet 29. april 2007 hm... hva er det som er så ille med det i skalle da....??erdet for sterk kansje,,,jeg vil og ha krabbe i sommer...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. april 2007 er usikker,men der er jo magasekken å avføringen om det kan vær någe med det????
Fabelaktiv Skrevet 29. april 2007 #12 Skrevet 29. april 2007 Spis alt det andre da vel - garnityren og slikt.. men ikke drikk vina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå