Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Har ikke lagt på meg mer enn maks en halv kilo, men magen er enorm. Det at jeg har gått ned i meg selv gjør jo baren kulen enda mer tydelig. På torsdag var SF målet mitt 26 cm (23+3). Alle kommenterer det og spøker om alt fra kraftfor til stadige påfyll og ikke minst tvillinger. Vi har faktisk vært på to ultralyder i uke 10 og uke 18, så regner vel egentlig med at de skulle ha funnet antallet da! Tvillingvogn tror jeg jammen ikke vi får inn i bilen, he he!I ei lunsjpause så ble hun som avløste meg spurt om jeg hadde født allerede... har jo igjen 4 mnd jo..... Føler meg ganske sprengt å lurer på hvor dette skal ende! Noen andre som har det likedan?
*RutIetutt* Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Vet akkurat hvordan du har det! Får høre det stort sett hver dag...om det ikke er tvillinger og om det er SÅ lenge jeg har igjen...osv osv...tok meg veldig nær av det i begynnelsen, men nå driter jeg rett og slett i det. Jeg var stor forrige gang også, selv om det kom mer mot slutten - denne gangen kom magen tidlig, men nå har den begynt å "roe" seg ned litt, he he - var 25 cm i uke 26, og skal på kontroll igjen på onsdag (28+1), så vi får de om det har forandrert seg mye... Det er jo veldig forskjellig hvordan magene vokser rundt om kring - kommer an på kroppstype og hvordan babyen ligger. Babyen min ligger lavt nede og må nesten tute mye ut, ellers hadde det ikke vært mye plass til henne;o) Jeg er også ganske lav (166) og da ligger ofte babyen lenger ute enn hos dem som har en lang overkropp hvor det er mye plass for babyen å ligge bak mot ryggen...hvis du skjønner. Så ikke bry deg om sånne dumme kommentarer, og vær stolt av magen din - den er sikkert kjempeflott:o)))
Gjest Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Folk kan være litt tankeløse med gravide. Bare tenk så fint babyen din har det inni der:) Magen vokser og det er jo et sunnhetstegn!
Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg er inne i min uke 25 og har en stoor mage også, og har bare lagt på meg en kilo så langt og gått ned i meg selv. Jeg tok meg nær av alle kommentarene når magen kom for fullt, men nå gidder jeg ikke det! Jeg tenker på nurket inne i magen og koser meg - ungene er opptatt av magen og koser og klapper (7 og 10 år), har spandert på meg en del mammatøy sånn at jeg føler meg vel . Har ikke hatt på joggedressen en gang!! Dessuten tar jeg imot koselige kommentarer med et smil og "koser" meg med de.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 På en måte godt å høre at andre har det som meg! Blir liksom litt stressa av stadig å bli påmint om hvor stor jeg er. Tenker på at det kommer en kjempebaby, og det er jo ikke bare bare. Men vet jo at ungen har det bra og den trenger jo ikke bli stor selv om magen er det. Vi får vel bare ruge på
*RutIetutt* Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg var som sagt veldig stor på sluttet sist gang - og legen min mente at jeg kom til å få en baby på godt over fire kg....men Tobias var "bare" 3770g og 51 cm og akkurat passe:o) Hadde veldig mye fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå