Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 så du ønsket deg selv velkommen til 3 tri inne på antall dager.. :-) får ønske deg velkommen i å da :-) :-)
oktoberjentene;) Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Så koselig Lille nurket vårt :-) Tusen takk for at du ønsker meg velkommen..... Syntes 2.tri har vært en lang og slitsom tid.... nå er dagene bedre og jeg ser mer frem mot målet, min lille gutt gleder meg til å ta fatt på de siste mnd av svangerskapet........ har du lenge igjen da??
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 29. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2007 ikkje så mange dagene etter deg...termin 17 juli i,så e akkurat 29 uka på vei idag :-) :-) det går virkelig unna no syns i...tenk bare 11 uka igjen...til termin iallefall... ja 2 tri var litt langdryg,men syns det gikk mye fortere når i kom ned på 2sifret tall :-) :-)
oktoberjentene;) Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 jeg har mens termin 19 juli... og er ganske så sikker på når det skjedde, heh.. så kanskje vi får det lille nurket vårt sånn ca samtidig ;o) kan hvertfall følge hverandre på veien dit.... ser virkelig at dagene går nedover nå.. herlig... føltes så lenge til når det sto 189 osv.. hehe... men nå går våren fort;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå