Gå til innhold

oljemaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dette farlig når en er gravid. er i uke 3 nå... må bruke oljemaling inne på listene i det nye huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg. De anbefaler jo ikke at gravide maler med oljemaling. Men jeg har gjort det jeg. Det valget tok jeg og det står jeg for. Men jeg malte veldig sent da. ca uke 30 tror jeg. Jeg er i uke 36 nå. Tror kanskje ikke jeg hadde gjort det i uke 3. For da skjer det jo så utrolig mye med fosteret. Men jeg er ikke fanatisk og har levd som normalt gjennom hele svangerskapet.

Men hvis du er i tvil snakk med de der du skal kjøpe maling. Det finnes merker som vist nok er bedre enn andre. Eller du kan prøve å få noen andre til å male for deg og lufte godt etterpå. Men uansett så sniffer man jo ikke nedi malingsspannet heller da. Gjør det som du føler er best for deg.

Skrevet

det skulle stå uke 34.... leste at 4 tallet ikke var komt med....

Skrevet

Da skjønner jeg litt mer :-)

Da tror jeg ikke jeg hadde nølt heller jeg. Hvis du syntes det er greit for deg hadde jeg malt jeg. For jeg tenker litt sånn, at malingslukt er ikke det verste man kan få i seg tror jeg. Hadde ei venninne som sa: "Maler du!".. Hun var helt sjokka. "Ja, svarte jeg, jeg har malingen og du har røyken". Hun røkte sikkert 40 om dagen de siste ukene. Var stresset skyldte hun på. For hun røkte hele døgnet. Sto opp om natta og røkte. Jeg sier ikke at maling er bedre enn røyking, men det er har noe med de valgene vi selv tar. Hun tok valget om at hun kunne røyke og stå for det, og jeg valgte at jeg kunne male og står for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...