RockMyWorld Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Noen med gode erfaringer som vil dele med meg? Har du en stelleveske og anbefale, og hvorfor?
Tamline Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Ja! På jysk har de en veldig søt stekkeveske. Den er grå, også er det ole brumm og heffalompen i det ene hjørnet. det henger også en ole brumm bamse på glidelåsen. Jeg vil anbefale den fordi den er fin, søt, har like mye plass som de andre, og ikke minst at den er BILLIG!! Jeg skulle nemlig kjøpe meg stelleveske til simo kombivogn. den kostet fra 699kr til 849kr!! D nektet jeg å kjøpe...en veske til nesten 1000kr?? nei, da tar jeg heller med meg en sekk/bag tenkte jeg. Men så kom jeg over denne søte vesken på jysk da, til bare 249kr:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Jeg fant en billig og helt grei stelleveske på Happyland i Sverige. Den er produsert i Finland. Nå lurer jeg faktisk på om jeg i det hele tatt får bruk for stelleveske. Tror egentlig at en normalt stor veske / liten bag gjør samme nytte. Ikke kjøp dyr stelleveske før du har kartlagt behovet ditt!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg sverger til baby bjorn... Jeg har kjøpt denne å er superfornøyd. det er en flaske varmer i stellevesken med egen plass så du slipper å ha det urenom. det er oxo men stellematte i veske å masse rom. =O) har jo fylt den opp men ikke fått brukt den enda.. må nok vente på lille gutt. men har en del venninner som har den å er superfornøyd.. jeg kjøpte min brugt på nettet å betalte 300 for den. men den koster vel alt fra 700 og oppover. denne var nesten ikke brukt. fikk med kvitering og embalarsjen.... Det er hva jeg syntes da! Den er heller ikke sleskete. (er jo hard bagg)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg fant mange fine på stellevesken.no ..
Tamline Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 men skal man kjøpe stelleveske med flaskevarmer for en stiv pris hvis man ikke trenger det? Den er helt sikkert super hvis man er så uheldig å ikke får til å amme, men hvis du ammer, så er det vel bare bortkastet?
RockMyWorld Skrevet 29. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2007 Takk for svar dere. Nå har jeg noen vesker å snuse på:-)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 29. april 2007 #8 Skrevet 29. april 2007 Flaskevarmeren kan mann ta ut. å når barnet er så stort at det skal spise grøt når vi er på tur har du jo med varmt vann i den=) Jeg syntes den var lur ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå