nano Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Er absolutt ikke av den typen som er tilhenger av plastiske operasjoner, men begynner å vurdere om det er eneste løsningen for meg.. Puppene mine er rett og slett blitt ødelagte etter amming av to barn-det er rett og slett to skinnefiller som bare henger der... Det går veldig ut over selvfølelsen, og er mye deprimert pga dette. Vet at jeg har gjort en viktig jobb som har gitt to barn viktig mat, og at dette burde vevie opp- men klarer ikke helt å tenke slik allikevel.. Er det noen der ute m erfaring på dette området? Noen som har satt inn silikoninnlegg?? Hvor gjorde dere d? Og prisen? Hvor lang rekonvaliseringstid etterpå?
Janne&Noah Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Dette har jeg null og niks peiling på. Me angåenn jeg har snakket litt med legende magen min, som henger slik du beskriver. Og den operasjonen kan jeg få (må først slanke meg) hvis jeg kun betaler en liten egenandel. Kanskje du kan sjekke ut om det går an å få det dekket?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hehe.. Merker tilløp til dette selv - etter amming av ett barn. Nå venter jeg nr to, og tenker med gru på hvordan de vil se ut.. Hørte ei som beskrev seg selv etter nr to: "...Når puppene ser ut som to vrengte bukselommer..." Hahaha, jo takk.. Tipper jeg er der om halvannet år, ja...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 hei... jeg la inn innlegg etter jeg ammet første mann for noen år siden. blei veldig fornøyd.. har fått to barn etter det og ammet/ ammer begge selv med silikon.. da jeg la det inn kostet det rundt 26000. litt usikker på hva det koster nå for tiden..var ganske vondt de første dagene men man får smertestillende men etter fem dager var jeg igang med å støvsuge og div igjen... puppene ser greie ut enda etter flere amminger med innlegg.. men tror uansett det er en fordel å legge inn normal størrelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå