Gå til innhold

Pumping!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kommet i den situasjonen og fått en baby som ikke får til å suge på puppen, så her går det i pumping dagen lang! Det begynner å bli ganske slitsomt! Syns ikke gjør annet enn å sitte å pumpe! Hele dagen må organiserers rundt dette! Itillegg har jeg ikke nok så vi suplerer med 1-2 måltider mme om dagen.

Nå vurderer jeg å kutte ut pumpinga, men da får jeg dårlig samvittighet fordi jeg vet jo innerst inne at jenta mi har best av å få mm.

Uff! Ikke lett dette!!! Føler meg som en dårlig mor som ikke får til amminga!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg hadde orket mange uker med det styret. Dere skal fungere også. Kan du ikke trappe ned, og kanskje pumpe et måltid om dagen? Da får de vel antistoffene, og du får mye mindre pes.

Skrevet

Hallo!!

Har en gutt på en mnd -å han fikk ikke helt teken på det hær me pupping.Det har vært masse styr,å alle sku hjælpe til,masse "goe " råd-en fortvila onge -å mor!!!Helt til æ prøvde skjoll-så nu amme vi me skjoll.Så pompe æ mæ par-tre ganga dagli.Pompe mæ skjeldnere nu-for han tar jo mer åsså.

Det e et styr når man ikke får det til-men det e verd å prøv litt forskjelli-men det e jo opp til hver ænkel!!

Lykke til-håpe du får det til!!

Skrevet

Jge hadde samme problemet. Lillegutt her skjønte ikke hvordan han skulle suge på puppen min. Jeg pumpa og ga fra kopp og puppa med skjold. Han tok skjoldet fint, og hver gang han spiste prøvde jeg å få han til å suge på puppen. Etterhvert skjønte han det. Tok sin tid da, og jeg hadde lyst å gi opp flere ganger.Prøve å få den lille til å ta puppen ved å bruke brystskjold. Da slipper du unna mye av pumpinga.

Skrevet

Har prøvd med skjold også, men ho får det ikke til. Prøver å legge ho til flere ganger om dagen, og da ligger ho bare og smatter. Har prøvd og pumpe litt først sånn at utdrivninga er igang, men det funker dårlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...