Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Gutten min legger seg helt inntil den kanten som jeg har rundt sprinkelsenga om natta når han skal sove. Altså nesa helt inntil. Jeg er redd han ikke skal få nok frisk luft. Ville dere latt han sove sånn? Har prøvd å flytte han flere ganger, men han vrir seg tilbake. Han er forresten 4 mnd'er. Takker veldig hvis du gidder å svare meg. Er nemlig litt redd pga sovestillingen hans.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Kanskje han liker å kose ansiktet sitt inntil noe mykt når han skal sove? Sånn er det i alle fall her hos oss. Vi har lagt et lammeskinn i senga, og rullet sammen et helseteppe til en pølse som vi har lagt rundt kantene på lammeskinnet oppe ved hodeenden, sånn at det blir et lite rede der. Når mini skal sove gnir hun ansiktet sitt inntil skinnet og sutter i vei på smokken og sovner på et blunk. Du kan jo prøve det, ellers så tror jeg ikke han får for lite luft av å ligge inntil sprinkelbeskytteren.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Selv om det ser skummelt ut får han puste greit allikevel. Her gjør snuppa det også og er nå en stor jente på 14 mnd. Liker tydeligvis å ligge med nesa klint inni kanten på senga. Har gjort det siden hun var nyfødt og jeg tror ikke hun sltter med det med det første.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Ps vi har også lammskinn i senga men det er sprinkelbeskytteren hun elsker å ligge med nesa inni. lammeskinnet har ligget der fra dag en.
simon kom *24/06-06* Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 tror det er en ganske vanlig sovestilling. gutten vår har sovet slik i mange måneder. han ligger også med hodet i nesten 90 graders vinkel, det ser ubehagelig ut for oss, men så lenge de sover god har de det vel bra. han er nå 10 måneder gammel så han har begynt ¨å snu seg over på magen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå