Hvalerbaby Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 hei!! Jeg skal i bryllyp når jeg er rundt 6 mnd på vei g da har jeg vel fått en god kul. Jeg er førstegangsfødende så jeg er usikker på hvor stor jeg blir. Har dere noen tips på steder i østfold eller nettbutikker jeg kan få tak i en pen selskapskjole? Setter pris på og få svar for jeg har vært i masse "vanlige" butikker her og det er foreløpig ikke mye og velge i. masse stroppløse kjoler nå men det kan ikke jeg ha.
lilleappelsin Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Heisann. Jeg skal to ganger i dåp, en konfirmasjon og et bryllup i vår og sommer. Jeg har termin i august, og har klødd meg mye i hodet for å finne noe som passer. Går vanligvis i bunad i sånne anledninger.. Men så kom jeg over en nettbuttikk som heter Krappe.no og der fant jeg flotte OG Billige kjoler. Besilte en kjole på torsdag, fredag lå den i postkassa mi. 299 kr pluss frakt Og det beste av alt : den passa perfekt. Med god plass til at magen kan bli enda større. Hvis det ikke passer har du 14 dagers angrefrist, og kan returnere klærne. Helt genialt. Men husk at det er små størrelser, fordi hun importerer fra USA. Jeg går vanligvis i 38/40 og bestilte x-L. Anbefales på det varmeste for de som ikke er rike!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 I Moss er det en mammatøybutikk (Mammahuset?) som jeg har hørt at har mye fint. Kan du ikke sjekke på Gule sider f.eks?
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Jeg så en nydelig stroppe-kjole på Voice Of Europe i dag, fås i lyseblått og hvitt, eller lyserosa og hvitt. Er på en måte formet som en lang tunika, med høy skjæring under bysten, slik at det er god plass for magen din. Jeg prøvde den og den passet kjempefint til meg; er 31+5. Den kosta kun 399,- og du kan ha en fin bolero, cardigan, eller sjal/skjerf over skuldrene, hvis du ønsker (:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå