lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 og bare vil ha sutta, eller litt kontakt ol. Så min natt blir dermed avbrutt hele tiden. Han spiser ikke på natta lengre, men hva hjelper det når han er så mye våken. Han er snart 6 mndr. Kjenner jeg begynner å bli litt desperat. Han har holdt på sånn siden han var 3 mndr, men hadde ett par gode uker her nettopp i den perioden han kuttet nattpuppen. Noen med tips??
ukjent Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Prøv grøt om du ikke har begynt allerede. Hvis du akkurat har begynt tar det ofte litt tid før det regulerer seg.
bomper`n Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 vet dette svaret ikke er pop hos alle men velger og dele min erfaring med deg uansett... for jeg vet hvor ille du har det! min sønn var likedan, jeg hadde nesten ikke sovet på 7 mnd. var til kontroll på helsestsjonen og hun så jeg var sliten og jeg fortalte historien! hun sa at når de er så store trenge de ingen "service" lenger på natten ( med mindre de er syke o.l da) så vil du ha igjen nattesøvnen din, må du la han gråte en stund... før du går inn til han var rådet jeg fikk. jeg prøvde metoden hennes og etter 3-4 netter sov han natten gjennom. jeg skal innrømme at det var en tøff prosess men både jeg og guttungen hadde mer oversudd og var mye gladere om dagen!! og det vedvarte!
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 han har 3-4 måltider om dagen, grøt frukt og middag. så han er nok mett... det er bare mas tror jeg.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 29. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2007 så bra at det fungerte for dere. tror vi må til pers vi også... tusen takk for råd, så håper vi at vi klarer dette, er så lett å gi seg på natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå