Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 er det vanlig? går det forresten an? føler jeg har symptomene og det er helt jæv.... i tillegg til stingene ..er rimelig mørbanket der nede.....hva gjør jeg??????????tørr ikke si det til sambo....
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Helt vanlig. Kjøp canesten, ecovag er også fint for å regulere miljøet der nede. Etter fødsel er det ofte i ulage.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 ikke flaut å spørre lege om det heller? det er 5 dager siden jeg fødte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå