tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 29. april 2007 #1 Skrevet 29. april 2007 Vi er på helgebesøk hos foreldrene mine, og hun NEKTET å ligge i den store skumle reisesenga, så hun har fått sove i storsenga sammen med oss i helga. Har lagt en pute på hver side av henne før vi kommer å legger oss, men senga er jo 1.50 og hun ligger midt på så det hadde vi ikke trodd... Så rett før vi skal legge oss begynner hun å HYLgråte og jeg løper inn på rommet, og da ligger hun på gulvet stakkars. Roet seg etter et par minutt, var livredd og hadde sikkert vondt her og der. Ringte legevakta, og de ba oss bare passe på at hun ikke hadde fått hjernerystelse... men etter 10min så begynte hun å le og jodle (pjuh!) Vekte henne to ganger inatt for å være helt sikker, men idag er hun i finfin form igjen og har fått sin første blåflekk, midt i panna. Jeg sitter med verdens dårligste samvittighet. Burde jo ha hatt noe foran senga (er vegg på den ene siden), burde ditt og burde datt. Mammahjertet mitt bløøøør :/
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Huffda,skjønner godt at mammahjertet ditt blør...,men det er sånt som skjer!!Man kan ikke unngå alt av knall og fall som blir og komme selv om man gjerne vil det:)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 du må legge dyner rundt som en kant der det ikke er vegg, da ramler hun ikke ut mer! foreløpig. poden her har alltid ligget i dobbelsenga og ramlet først ut av senga da han var over et år.. hehe
Gjest Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 var godt det gikk bra da =) du har fått din første skrekk av ting oda har gjort,men det blir ikke den siste ;O) slikt skjer.man kan bare ikke ungå det..å oda sitter med sin første flekk i panna =) dårlig samvittighet trenger du ikke ha.man kan ikke fremse alt som skjer.men man lærer av det.tro meg.mine har ramla i gulvet di også.men der ble det hjernerystelse da..å gedigen kul i panna.. her brukte vi ei plate eller en lang bok mellom madrass og seng.holdt turbotrollet unna gulvet ei stund.men så begynte hun da å snu seg,og vi var like langt,hehe. er oda begynt å krype nå da? han her er ikke det.men så er han jo æresmedlem i di late`s forbund,hehe ;o)
Janne&Noah Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Gutten min falt av stellebordet for ikke så lenge siden. bøyde meg ned for å finne klær til han, og vips så rullet han over hodet mitt og ned på gulvet! Utroooolig flaks at jeg er så sinnnsykt rotete. For hele gulvet var proppet med skittentøy. Så han falt mykt og godt. Heldigvis. Men det var litt av en støkk jeg fikk der gitt.
haater husarbeid Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Jeg har også gjort det der...... og ja, det er utrolig vondt til mammahjertet!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 30. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2007 Hei hopp. Godt å lese at vi er flere som har opplevd det, men fytti rakkern jeg har tenkt så mye på det i ettertid. Får helt frysninger! attpåklatt: hun prøver febrilsk å krype, og klarer å åle seg oppover når hun ligger på rygg... (ja, litt av en snodig måte å komme seg framover på) går det bra med deg og lille thor forresten? og dattra di og kjæresten? hvis det er ok at jeg spør... jeg og sambo har prata og tenkt mye på deres familie etter tragedien. er thor blitt stor nå forresten?
mai mammaen til to Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 datteren min falt ut av sengen vår da hun var 4 mnd.. husker hvor redd jeg var.. eg pleide alltid å ha henne i mellom oss..men så skulle jeg amme på andre siden og la henne ytterst..begge sovnet..og plutselig våknet jeg av et hyl.. hun lå på magen da... og hadde ikke noe merker..var nok mest redd.. hun HYLTE.. men det varte bare 1-2 min.. så smilte hun og var strålende fornøyd..fikk beskjed fra legevakten at det var lurt å vekke henne gjevnlig.. dagen etterpå var hun helt som før.. har ført det er mange som sier at det finnes to typer barn.. de som har falt ut av sengen/ned fra stellebordet og de som kommer til å gjøre det...
så var vi 4 Skrevet 30. april 2007 #9 Skrevet 30. april 2007 Martin krabba rett utfor mi seng. DEN blåflekken i panna etterpå, men det gikk greit med han da. Er så grusomt når det skjer, men uhell forekommer rett som det er. Flott at hun er i god form nå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå