Gå til innhold

Aprilsmurfen er i mål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melding fra Hilde:

I dag kom vår lille gutt til verden 0430. Han var 52 cm lang og veide 4172 gram. Han er selvfølgelig verdens søteste og vi er utrolig lykkelige nå.

Gratulerer med den herlige prinsen. Mathilde gleder seg til å møte kjæresten sin.Kos dere masse og så ses vi snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med en stor liten gutt, jeg gleder meg til å høre hele historien din. Mia gleder seg også til å treffe han, og har store planer om å gi Mathilde litt konkurranse på treffene ;-)

Håper alt går bra med deg og den lille, husk å slappe av og gi kroppen det den trenger til å hente seg inn. Mye som skjer i løppet av kort tid med en fødsel og mange følelser og inntrykk som skal bearbeides. Ta imot all hjelp som tibys. Tenk at du har født et barn, du har vært veldig flink og kan være superstolt av deg selv. Stor klem! :-)

Skrevet

Hipp hipp Hurra! Endelig ble det din tur! Gratulerer så masse med lille/store gutt. Vi gleder oss til å høre mere.

Benedicte venter spent på bilde.

Nyt tiden fremover!

Klem fra oss

Skrevet

Gratulerer så mye med den store lille gutten din! Endelig ble det din tur også! Velkommen i 4 kg klubben, jeg er glad for alle nye medlemmer! Håper alt står bra til med dere. Vi gleder oss til å treffe dere snart!

Beste ønsker fra oss

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen!

Gleder oss masse til å treffe det siste medlemmet i gjengen vår :-)

Kos dere masse!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jammen godt du slapp å vente så mye lengre!

Gleder oss til å se dere begge. :-)

Skrevet

Gratulerer som aprilmamma til lillesmurf!

Det må ha vært en tålmodighetsprøve å være siste jente ut og i tillegg gå på overtid. Vi gleder oss masse til å få se det lille vindunderet og høre hvordan det går med dere. Sebastian er kjempeglad for å få en ny kompis i gjengen:)

Store gratulasjonsklemmer fra

Sebastian og meg

Skrevet

Hei! Jeg sniker meg inn på forumet deres, jeg... ;o) Gratulerer med eget forum, forresten! Bra jobba! (har fulgt med litt på denne fighten...)

Til saken: GRATULERER SÅ MYE, APRILSMURFEN! Gleder meg til å se dere på treff i Asker etterhvert! Spent på å høre/lese fødselshistorie også!

Lykkebarn sendte meg sms på morgenen i dag, med gladmeldingen, og tror du ikke jeg begynte å stortute...!?!! *lettrørt*

Store klemmer fra

Skrevet

Det var dagens deiligste nyhet! Endelig ble det deres tur.. sant det er fantastisk det korte øyeblikket når du hører ditt barn skrike for første gang? Jeg får helt frysninger på ryggen bare ved tanken på det nå jeg! Det var helt fantastisk.

Bruk tiden fremover til å kose med gullet mest mulig, nyte det du klarer og ikke bli forskrekket over alle følelsene og tankene som kan komme veltende over deg! Hils mannen din og si at han må ta godt vare på deg!

Gleder meg til å treffe deg og sønnen din! Matteo gleder seg over en ny lekekamerat!

Skrevet

Gratulerer så mye! Ja, da ble det jo en liten Aprilsmurf likevel. Begynte jo å nærme seg mai med stormskritt her:-)

Så utrolig deilig å få ut den lille gutten din! Vet hvordan det er å gå på overtid. Ikke noe gøy. Håper det går bra med deg og den lille. Husk å ta hensyn til det du har vært igjennom, det er en tøff "rehabilitering" både fysisk og psykisk!

Gleder oss masse til å høre mer og til å treffe den lille!

Skrevet

Gratulerer så mye med den store veslegutten!

Tenk vi hadde termin på samme dato, men fødte med akkurat en måneds mellomrom. Gutten din var jo endel større enn veslejenta mi også da :)

Kjempefint at du endelig er i mål. Håper alt går fint framover med amming o.l og at du får kost deg masse med den nye verdensborgeren.

Vi gleder oss masse til å møte dere begge på neste treff.

Skrevet

Gratulerer! Endelig kom han ut! Vi gleder oss veldig til å møte ham. Og Lykkebarn, din lille snuppa får nok konkurrens om sin kjæreste. Men det går jo ann å ha flere da...

Skrevet

Gratulerer.

Endelig kom turen til deg .Det blir jammen meg mange små på neste treff

Håper å se dere begge.

Ha en god tid fremover. Kos deg med den lille.

Her har det vært mye skriking i dag. Hardt å være mor ,men likevel så fint

Skrevet

Gratulerer så masse aprilsmurfen. Så bra at du slapp å gå mer på overtid nå.

Mathea gleder seg til å hilse på prinsen :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille store gutten!

Jeg må også si velkommen til 4kg klubben.:-) Kos dere masse nå, du er sikkert glad for at det er over og at du slapp gå og vente mer!

Vi gleder oss til å hilse på deg og gutten!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjonene, er helt rørt jeg! Det var godt å slippe å vente stor lengre. Egentlig syns jeg sanasol kunne sagt litt tidligere når jeg kunne vente at han kom, så hadde jeg sluppet å forholde meg til den dumme termindatoen :o) Så nå er du den nye spåkona min, så nå lurer jeg på når jeg skal bli rik????

Vi gleder oss til å treffe dere alle igjen. Håper jeg tørr å komme på neste teff. Det kommer ann på hvordan det går med den berømte ammingen. Sees snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...