Gå til innhold

Langt nede? Liten energi og lyst? Tungt samlivsbrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Et tips for å komme seg igjen...

Jeg var der. Trist, lei og sliten. Langt nede. Lurte på om jeg kom til å få nervesammenbrudd, men håpet hele tiden at det var bunnen som var nådd, og jeg skulle komme meg opp igjen.

Jeg var hos legen. Kunne fått lykkepiller, men svaret lå vel ikke i depresjon. Vet også at disse medisinene har mange bivirkninger.

Var på helsekosten. Ble frarådet alt av energibomber som ginseng og chisandra. For er man så tung og sliten, gjør det vondt verre med disse tilskuddene. De forsterker følelsene ytterligere.

Svaret ble DEPRIDIX. Et vitamintilskudd, ment for oss med liten energi, utbrent, lei, trist. Det er kun rent naturprodukt, fra helsebutikk. Og er hurtigvirkende. Det hjalp meg på bena igjen. Nå har jeg brukt det i to mnd, og er mye lettere til sins. Har mer energi, er gladere, og ser lysere på livet.

NB! Jeg er ikke selger, eller jobber med sånt. Jeg vil bare gi et tips til dere som kan trenge det. For gudene skal vite, et dette hjalp meg mye. De kan bestilles på nettet.

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres veldig interessant ut! Jeg er deprimert, eller som legen kalte det: Mild reaktiv depressiv tilstand:) Men lykkepiller er heller ikke noe alternativ for meg. Hvor på netter går man for å få tak i de?

Skrevet

Kan de kjøpes på helsekost i Norge?

Skrevet

Er det Johannesurt i disse? For det er et annet alternativ til dere som sliter litt,faktisk skrives dette ut mye i Tyskland bl.a. av psykologer,istedet for antidepressiva. Det er flere vitenskapelige studier som dokumenterer at Johannesurt har like god,om ikke i noen tilfeller enda bedre effekt ann AD,og man får ikke alle disse bivirkningene. Eneste man må passe på er vel at det kan svekke effekten av p-piller,og ikke bruke dem paralellt med antidepressiva.

Skrevet

Disse er nye på markedet, utprøvd, med gode virkninger.

Ikke Johannesurt i dem. Mye forskjellige B-vitaminer og Sink, samt urteekstrakter (havre, sitornmelisse, humle, jernurt, inulin, russis rot, rosmarin, mm) (ser bak pakken jeg nå:)

Har også hørt at Johannesurt bra alternativ, men ikke prøvd selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...