Gå til innhold

Dere som har vært på tidlig UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på UL når jeg er 5+4, pga svangerskap utenfor livmor tidligere. Skal utelukke det tidlig denne gangen. Men hva klarer legen å se så tidlig? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Venninna mi var på tidlig ul, grunnet det samme som deg. Det de kunne se var at fostersekken var inne i livmora og ikke utenfor. Hun hadde vel 3 ul'er tror jeg for å følge med videre og etterhvert se hjertet som slo. Jenta er drøye 4 mnd. i dag ;-)

Lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha! Lykke til videre du også!

Skrevet

Så tidlig ser de bare fostersekken. Det er mulig dere klarer å se fosteret - men ikke helt sikkert.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svaret! Det er altså greit å innstille seg på at legen ikke klarer å se så mye. Det viktigste er at hun ser NOE i livmoren, og at det dermed ikke blir som forrige gang... Kan jo mase om å få komme igjen rundt uke 7-8, og håpe på at jeg da kan få se et bankende hjerte :-)

Lykke til videre dere koselige damer her inne!

Skrevet

hei! eg var på ul i uke 6, og då såg eg fostersekk med eit lite foster inni, som såg ut som ein liten rund klump :)

Skrevet

Var på ul da jeg var 6+0. Så fostersekken og en bitteliten baby på noen millimeter med et hjerte som slo. Gynekologen måtte lete en stund før hun fant.

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...