Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 var på do i forgårs. veldig vondt, fått hard mage. hver gang jeg har tørket meg etter tissebesøk etterpå, har det kommet mye friskt blod på papiret. trodde jeg hadde fått mensen for fullt, men fant ut at d kom fra rumpa klør ikke, er ikke vondt, kun når jeg skal ordentlig på do. fordi d føles som en fødsel fra rumpa, rett og slett. vet ikke om jg har sprekt baki der, eller om d er hemoroide.. hva bør jeg gjøre? la d være, gå til lege, eller ta bare turen på apoteket? var på do i stad igjen - og etterpå når jeg bare skulle tisse kom d masse friskt blod ut i do. syns d ser så mye ut. vurderer å bare la d være, siden d ikke plager meg, men må bare høre her om d kan være skadelig. akkurat som hvis jeg "presser", så presser jeg ut blodet.. uff:/
Lille L Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Uff det hørtes ikke godt ut.. Aner ikke hva det kan være, men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en tur til fastlegen min og spurt.. Sånn for sikkerhets skyld..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 jeg har hatt blod i avføringen i årevis fra og til. Aldr funnet ut hva det er, irritert tarm sier de. aldri vondt, men noen gang litt slim i tillegg. Hvis du mister mye blod og føler ubehag så bør du bli undersøkt. Er d kort tid siden fødsel kan d være hemorider og hard mage
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 HI her. fødte i januar, og hard mage har jeg absolutt. men har ikke blødd så mye før, som nå. men det kommer ikke blod i trusa. bare når jeg setter meg ned på do. og fisene mine lukter jern/blod, hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå