Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hei. Det er ikke min sak, men har lurt på det en stund nå! Du er jo gravid nå er det samme pappaen som jenta di har? Synes du er utrolig tøff som klarer deg med to barn alene:)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Ikke jeg som er Mulan, men det er samme pappaen som jenta hennes ja Hun er utrolig tøff ja, to barn alene er nok ingen dans på roser.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Åja ok.. Da fikk jeg svar på det! Du får ha det lykke til da Mulan med babyen og lille jenta di!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Tusen takk jenter, koselig at noen syns jeg er tøff, he he! Føler meg ikke så veldig tøff alltid, men jeg skal nok klare dette, selvom jeg sikkert blir veeeeldig sliten til tider... håper på en rolig liten gutt!!! klem til dere
Janne&Noah Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Har du lenge igjen nå Mulan? tenker på deg!!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 TAKK, så koselig!!! Har litt over 3 mnd igjen, termin 12 august, tiden flyr egentlig og sommeren går sikkert ennå fortere, så plutselig er han født!!!! ) Koselig m litt omtanke =) KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå