Gå til innhold

Mulan - TullaMIfårLILLEBROR!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er ikke min sak, men har lurt på det en stund nå! Du er jo gravid nå er det samme pappaen som jenta di har?

 

Synes du er utrolig tøff som klarer deg med to barn alene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg som er Mulan, men det er samme pappaen som jenta hennes ja :)

Hun er utrolig tøff ja, to barn alene er nok ingen dans på roser.

Skrevet

Åja ok.. Da fikk jeg svar på det!

 

Du får ha det lykke til da Mulan med babyen og lille jenta di!

Skrevet

Tusen takk jenter, koselig at noen syns jeg er tøff, he he!

Føler meg ikke så veldig tøff alltid, men jeg skal nok klare dette, selvom jeg sikkert blir veeeeldig sliten til tider... håper på en rolig liten gutt!!!

 

klem til dere

Skrevet

Har du lenge igjen nå Mulan? tenker på deg!!

Skrevet

TAKK, så koselig!!! Har litt over 3 mnd igjen, termin 12 august, tiden flyr egentlig og sommeren går sikkert ennå fortere, så plutselig er han født!!!! :o)

Koselig m litt omtanke =)

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...