kulemagen Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Noen tips om hvor man kan kjøpe dåpskjole? Er ikke så heldig å ha en i familien...
rødhette* Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Enkelte butikker som selger babyklær selger det også. En barneklesbutikk her selger det. De selger det også på Fru Lyng.
skilpaddemamma Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 tipper de fleste butikker med barneklær og barneutstyr, altså ikke kjedebutikker, men spesialbutikker har dåpskjoler. ellers hvis du kjenner noen, eller er vil betale noen for det har de mønster på dåpskjoler i stoffbutikker (de har ofte tilknytning til sydamer også) så kan jo du starte med dåpskjole til familien. jeg selv er døpt i kjole som hørte til kirken hvor jeg er døpt, dette er trettito år siden så jeg vet ikke om dette er tilbud som eksisterer ennå og overalt. til våre barn ble det sydd kjole av brudekjolen til min manns mor. og hvis du ikke vil bruke penger på det er det sikkert noen du kan låne av
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg kjøpte til min datter i en sybutikk (Bergen). En av de som jobbet der hadde sydd den - kjempefin!!! Ellers vet jeg de har i en rekke barnebutikker (som det var nevnt i de andre innleggene også) Hvis du kjenner noen som er gode på strikking, går det også an å kjøpe mønster på kjempefine kjoler i sybutikker/garnbutikker.
Lillebror og stoerebror Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg kjøpte nettopp brudekjole og der jeg kjøpte den var det drøssevis av nydelige dåpsskjoler. Du kan jo ta en titt på brudesalonger i nærheten eller ringe rundt å høre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå