Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Graviditeten har gjort meg særdeles eksperimentell. Har riktig nok alltid vært nysgjerrig på sex i alle varianter og alltid sagt at alt skal prøves i hvertfall én gang så lenge det involverer voksne mennesker som vet hva de gjør. Men som regel har det blitt helt vanlig sex, om du skjønner. Men denne gangen-tør knapt nevne alt jeg og mannen min har gjort. Wet, spanking, bondage, fist, lett strangling...jepp, høres crazy ut, vet det. Men deilig:) 7-8 orgasmer på en kveld. Mye kynnere etterpå, men verdt det. Passer alltid på å ikke komme for lang inn, og er aldri bort i magen. Men selv om ting ikke er langt inne, er det utrolig deilig å få tykke ting presset inn. Str. cola boks:) Mannen min gruer seg til graviditeten er over, for da mener han jeg vil bli "normal" igjen. Selv vet jeg ikke, men myk vaniljesex er deilig det og:)
Gjest Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Har blitt mer utforskende jeg også... sambo er jo strålende fornøyd da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå