Ingenting Tingeling Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Den siste uka har tulla mi på seks uker sovnet klokka ca seks på kvelden og sovet til midnatt, fått mat og sovet videre. Synes det er fyktelig mange timer på kvelden uten mat. Bør jeg vekke henne for å gi henne mat?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 jeg lever i den tro at barna våkner og sier i fra om de blir sultene. selv om mange er uenig i det babyen min sov i 6 timer i strekk på sykehuset. da sa barnepeleier at det var greit. (og han var tynn fordi han ikke fikk mat i magen) helsesøster sa at jeg måtte vekke han og det ødla alt. han ble døds stressa og til slutt våknet han vær time. men du må jo velge selv hva du vil gjøre. jeg hadde ikke vekket
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Er bare å la henne sove! Er jo en grunn til at hun våkner kl 00, og ikke kl 22.
Roketikka Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Jeg har også en liten gutt på 6 uker. Han sover stort sett fra klokka 9 på kvelden og våkner ikke igjen før etter 5-6 timer. Jeg er bare glad for at han har en lengre soveperiode på denne tiden av døgnet. Han spiser gjerne litt hyppigere på ettermiddagen og tidlig på kvelden da, så bekymrer meg ikke for at det tar for lang tid mellom måltidene nei. Så lenge hun legger på seg og er i fin form må du bare la henne sove. Tror det uroer mere enn det gjør godt om du begynner å vekke henne )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Så lenge de vokser bra er det bare å glede seg over det, men hvis hun vokser dårlig ville ihvertfall jeg vekket de for å spise. Heller den enn å starte med grøt når de er 2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå