Tredjegull Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Sitter å tittet litt etter innlegg fra deg for å se hvordan det går med deg, så ser jeg at du har jo akkurat vært inne her... Hvordan er formen? Klem fra
Tredjegull Skrevet 28. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2007 Ser ut som om du ikke er her lenger... I går var det 8uker siden mitt tredjegull ble født, og jeg har kommet langt i sorgen. Men jeg utrolig redd for at jeg ikke tør å prøve igjen... Så vi er fortsatt på det stedet hvor vi bare må se ann hva tiden bringer. Savner veldig å være gravid, og jeg skulle ønske at min lille gutt fortsatt var i trygg i magen min... Jeg savner han så mye... Har fått svar om at det var morkaken som sviktet, og venter fortsatt svar på om det har noe med blodet mitt å gjøre. Får svar i slutten av neste uke tror jeg. Men håper du har et flott svangerskap, og at du virkelig nyter det maks:-) Ønsker deg masse lykke til videre!!! Klem fra
jordbærsjokolade Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 Hei tredjegull!! Så godt å høre fra deg, har vært å "sett" etter deg på de andre forumene og har noen ganger begynt å skrive til deg, men har ikke klart å skrive ferdig fordi jeg rett og slett ikke har visst hva jeg skulle si..Syntes at det var så grusomt at du mistet tredjegullet ditt og skjønner deg så godt når du sier at du savner å ha ham trygt og godt i magen din. Håper du får skikkelig beskjed om hva som egentlig skjedde med dere og at du finner styrke til å prøve på nytt. Stor klem til deg
Tredjegull Skrevet 29. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2007 Du må ikke være redd for å skrive til meg... Det går bra, og jeg lurer veldig på hvordan det går med deg. Jeg har jo en stor trøst at jeg faktisk har to herlige gutter her hos meg. Skulle bare så gjerne fått fulgt opp min tredje også, men slik skulle det altså ikke bli. Men vi får se om det kanskje kan bli en til etterhvert som skal få 9mnd i magen min, og bli født inn i vår lille familie:-) Ønsket er iallefall stort nok!!! Men hvordan er formen din? Er du i jobb, eller er du fortsatt sykemeldt? Lager lillejenta mye liv i magen din:-) Håper iallefall at du har et bra svangerskap, og at du nyter dagene. Det er virkelig herlig tid du er inne i nå, det vet jeg:-) Og du må nyte det maks, for etter at vesla har kommet kan det hende du savner det å gå gravid. For det er jo helt utrolig å kjenne livet i magen! Tenk så heldige vi jenter er som får ha det voksende livet inne i oss. Det kan jo ikke gutta tenke seg til engang hvor herlig det er! Skal hun fortsatt hete Elie? For det var det du skrev tidligere mener jeg å huske... Eller er jeg helt fjern...??? Men som sagt håper jeg du kommer med en liten oppdatering til meg, for jeg tenker så mye på det. Og er utrolig glad for at det endelig gikk deres veg:-) Når er UL terminen igjen? Mange spørsmål dette, men slik blir det... hi, hi. Håper jeg hører fra deg:-) Klem fra
Tredjegull Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2007 Dyttet litt jeg:-) Håper du kommer med en liten oppdatering til meg:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå