babyprincess Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 William Sander Chris Kevin Natalie Daniela Cathrine Alexandra Charlotte Dina M arion Sandra Sofie Hvilke navn synes dere er finest? Evnt noen andre forslag?
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Av de navnene du har foreslått synes jeg William og Sofie er finest.
Krokka og prinsessa Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Jenta i magen min skal hete Sofie! )
Tussa og Sofie Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Sandra eller sofie, guttenavnene kan jeg ikke hjelpe meg dessverre ;o) Men får vi en jente, blir det også en Sofie )
Anonym bruker Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 De fineste jentenavnene var Marion, Sandra og Sofie. Det fineste guttenavnet var uten tvil Sander. Kevin synes jeg er harry, men det er sikkert fordi jeg kjenner tre kevin som alle er veeldig harry.
anrø Skrevet 29. april 2007 #7 Skrevet 29. april 2007 Hei. Kevin bli navnet vesst vi får gutt. Får ikke vit d før den 4.juni,da ska vi på ultralyd. Jentenavn vet vi ikke.Dina e fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå