Flippflapp Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 jada da har jeg fått det for tredje gang i svangerskapet. å jeg som var lei alt fra før...grrrrrr men uansett, nå er det 5 dager til termin. hva kan jeg bruke av midler da? jeg aner joikke om jeg er moden på noen måte, for alt jeg veit så kan fødselen starte i morra! er det da trygt å bruke krem og pillene? den som funka sist var pevaryl, denne er det en pille kur først over tre dager! er så usikker....brukte sånn yoghurt naturell i dag, så jeg aner ikke om det vil funke, men tenkte at det må jo være det tryggeste??!! hva har dere som er rett oppunder termin brukt??
Frk. Vable Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Du kan jo bruke Canesten. Det kan du vel bruke helt til vannet går, om ikke jeg tar feil. Både salven og stikkpillen. (Men ikke bruk vagitatoren, eller hva det heter, stapp pillen oppi med fingen!) Der kan du også velge om du vil ta en kur på 1 eller 6 stikkpiller der den med 1 er "sterkere", om man kan kalle det det. Mens salven anbefales å bruke i en uke, selv om symptomene er borte. Jepp, denne jenten har hatt sopp før!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå