Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Hva slags sko kjøpte dere som de første skoene? De gode gamle skinnskoene, eller tøffe joggesko? Er joggesko "god nok" til de små føttene? Er litt i tvil på hva jeg skal kjøpe, han går ikke ennå men er ikke lenge til nå.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Begge deler. Ville ikke bruke de gode gamle i sandkassa.
BettyBoob Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 jeg kjøpte det første paret med ordentlig gåsko idag faktisk. Skofus skinn, men med borrelåser. Veldig tøffe, en blanding av de to typene på en måte
<3 Legoland <3 Skrevet 29. april 2007 #4 Skrevet 29. april 2007 Hei :-) Jeg har kjøpt PUMA sko til jenten min. (kr399) De er utrolig gode. Myke og lette å gå med. ANBEFALES !! Lykke til :-)
trompetisten Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Jeg har "bare" kjøpt joggesko, merket KengoRoo (eller noe sånt) på Eurosko til 299. Vurderte også timberland, men hadde ikke igjen størrelse. Tenkte å kjøpe noen sandaler til sommeren. Skal sies at hun ikke går skikkelig enda, og bruker disse skoene litt ute for å bli vant med sko, og for å holde henne tørr/varm på føttene. Har vokst ut av sine utesokker.
lifa og Eline Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Vi kjøpte Eccosko til snuppa når det var på tide å legg bort vinterstøvlene. De er veldig like de gammeldagse skinn skoene. De vi kjøpte gir god støtte til helen noe jeg synes er viktig. Vi endte også opp med sandaler fra Ecco. Er snart 15 mnd. og har gått i over 4 mnd. så hun trenger gode gå sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå