Gå til innhold

servietter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke servietter skal dere ha, og hvor kjøper dere dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha tøyservietter:)

Skrevet

Har kjøpt middagsserviettene på lystøperiet i byen, kjempefine i kreme og gull, med "mønster i stoffet". Men de er litt dyre, så tror jeg går for noen litt rimeligere kaffeservietter. Om noen har tips til hvor jeg kan få i fine kaffeservietter i kreme eller gull som ikke koster en formue, så tas forslag imot med takk.

Skrevet

hallo!Jeg kjøpte himla billige serv på gustav pedersen i sørlandsp. middag serv var en blanding av tøy å papir.100 lappen for 125 stk tror jeg.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi har kjøpt "vanlige" grønne servietter på Nille vi....

Skjønner ikke hvorfor vi skal bruke en masse penger på servietter som man tørker seg på for så å kaste de i søpla egentlig. Skal nevnes at disse serviettene har de farvene som går igjen hos oss :;-)

Skrevet

Vi har bestilt på noespesielt.no. Synes det var koselig med navnene og bryllupsdatoen trykket inn på dem.

Skrevet

vi kjøper servietter på ikea, og så skal eg lage en slags serviett ring å ha på de....fint og billigt =)

Skrevet

Prøvde å google gustav pedersen, men fikk berre opp et transportfirma... Har du navnet på butikken, telefon eller adresse til den butikken?? Var jo kanonbillig!!

Skrevet

å?det kom det ikke opp hos meg.Tlf er 38144600

adr er vigeveien 40

4633 kr sand

hvis du går inn på www.norengros.com ser du alle stedene i landet hvor denne butikken finnes.Vet ikke om alle har de serv. da men :)

Skrevet

gav deg feil opplysning!du fikk adressen til butikken i byen,men denne er til sørlands parken:Skibåsen 2

4636 kr sand

tlf:38103333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...