Gå til innhold

Bytte seng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sover barna i sprinkelsenger? Har ei datter på 2 år og 4mnd lurer på og gi henne en ny seng i sommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter er 2 1/2 og fikk seng her om dagen. Hun var så stolt!!!

Bare et eneste stort smil på hele jenta.

Vi var veldig spente på om hun ville stå opp flere ganger om natten, men det har hun ikke gjort. Hun kommer tuslende i 8-tiden :o)

Hun har lagt i sprinkelseng til nå. Det ble litt lenge, for hun ble tung å legge nedi til slutt. Vi brukte litt lang tid på å finne den sengen vi ville ha, så derfor ble det sånn.

Skrevet

Gutten vår fikk ny seng da han var 2 år.

Nå er han snart 2,5 og blir storebror hvert øyeblikk.

Vi valgte å gjøre det slik så ikke han skulle føle at her kom den babyen og tok alle tingene hans, så vi valgte å bytte i god tid, så sprinkelsengen har vært ute av bildet nesten et halvt år.

Gikk veldig bra og bytte :-)

Han fikk ny seng på bursdagen sin, for store gutter på 2 år sover i stor gutt seng, og gjett om han var stolt.

Skrevet

Hvilken seng har dere kjøpt?

Vi håper vi kan vente med å kjøpe seng til han er stor nok til å bruke en sånn litt høyere en, siden han har et smalt lite rom. Men vi får se om det går.

Han er 2 år og 2 mnd.

Skrevet

Elias fikk ny seng på mandagen.

Det har gått veldig bra.

Litt uro første natta, ellers ingenting.

Kjøpte en sånn vokseseng brukt

Skrevet

min gutt fikk storseng før han ble to, men det var kun fordi at han klatret over sprinkelsengen.. vi prøvde å legge han i natt pose, men han kom seg over med den på seg.. ble litt tryggere å bytte seng syntes vi.

Skrevet

Gutten vår fikk brannbilseng og møbler som hører til når han ble 3 år-stolt som en hane:-))

Skrevet

min datter fikk ny seng et par mnd før jul! da var hun 2 år og 3 mnd ca!

Skrevet

Vi bytta seng for ca en mnd siden, og det har gått superbra og over all forventning!! Gutten min er like gammel som jenta di.

Et tips er å ha den gamle sprinkelsenga stående inne på rommet en stund etter at den nye senga er på plass, og si at barnet kan selv velge. Det funket veldig fint for oss, han valgte aldri den gamle men syntes nok det var trygt å ha den der;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...