Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 hvor mye legger dere i undertøyet??Er så usikker...Om jeg bør ha eggeskallfarget undertøy fordi kjolen min er d???Har funnet et lekkert sett i hvitt...Stroppene på bh kommer jo ikke tilå vise..Og kjærsten min tror jeg ikke ser om det er hvitt el eggeskall...hmm, hva skal dere ha??
Frøken Bollerund Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Jeg går nok for undertøy i kry-farget, altså ikke helt hvitt, da kjolen min er champagnefarget. Men jeg vet ikke om jeg skal ha bh eller korsett, må høre med butikken der jeg kjøpte kjolen. Hva skal dere ha?
jente,jente, ? Skrevet 29. april 2007 #5 Skrevet 29. april 2007 Kjolen min er eggeskallsfarget, men har kjøpt hvitt undertøy. Skal ha bh uten stropper og vanlig g-streng.. Ingen kommer til å se undertøyet uansett, så bryr meg ikke om at det er helt hvitt.. Tror neppe sambo tenker over at undertøyet er kritthvitt mens kjolen er eggeskallsfarget.. hehe..
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 29. april 2007 #6 Skrevet 29. april 2007 Er ikke noe å tenke på, kjøp det du har lyst på som føles behagelig, det er det som teller til syvende og sist ;-)
To gutter + spire Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Jeg har ivoryfarget kjole og sko. Har kjøpt hvitt undertøy. Som sagt over : det viser jo ikke gjennom kjolen allikevel! Fant et veldig fint sett på Lindex (Ella M) - truse(hadde forskjellige typer) - hofteholder, bh + strømper og strømpebånd kom på 650 kr! (Jeg fikk rabatt pga- lindexkortet . -100 kr for hver 300 kr jeg kjøpte for) Så det var rimelig og greit synes jeg ! Veldig behagelig på også! Det er jo like viktig som utseendet! ...et lite tips : i brudesalonger er det meste av tilbehør meget overprisa! f.eks strømpebånd : 150 kr - på lindex : 49 kr! Og undertøy - bhèr til over 600 kr - nei det har ikke jeg råd til iallefall! Triumph har et veldig fint brudesett og - det kommer vel på ca. 850 tilsammen . (bh,truse,strømpebånd,hofteholder)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. april 2007 #8 Skrevet 30. april 2007 Triumph har fått inn en ny brudeserie nå som heter noe med angel:) Den så veldig fin ut på bilde i hvertfall, kanskje verdt å ta en titt?! =)
rogaland81 Skrevet 1. mai 2007 #9 Skrevet 1. mai 2007 Jeg kjøpte BH, truse, hofteholder og strømpebånd for 250,- tror jeg det var på H&M! ;o)
lutefisk Skrevet 1. mai 2007 #10 Skrevet 1. mai 2007 Jeg tror heller ikke kjæresten din kommer til å bry seg om du har på deg hvitt eller eggeskallfarget undertøy. Selv skal jeg gå med vanlig bh og truse i hvitt eller kremfarge. Orker ikke gå i tanga engang. Kommer ikke til å synes under kjolen likevel, så jeg skal ha på meg komfortabelt (men pent) undertøy. Men når festen er over, og vi er på hotellrommet, da er det fort inn på badet og hoppe inn i en liten rød sak ;0)
Supermamm Skrevet 1. mai 2007 #11 Skrevet 1. mai 2007 Jeg har hvit kjole og hvitt undertøy. Har brukt 2000,- på et korsett med avtagbare stropper og hofteholder med g-streng til. Strømper kommer i tillegg. Da jeg prøvde kjolen for innsying var jeg utrolig glad for å ha lagt litt penger i ordentlig undertøy som har god hold og fremhever mine positive sider for å si det sånn; ) har kjøpt det hos det lille under
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har kjøpt den Triump angel. kjempe fin. å behageli på
LynxLynx Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Bare et lite tips: Kjøp undertøy før kjolen!! Og ha det på når dere prøver og evt. får tilpasset kjolen! Forskjellige bher gjør utrolig store utslag på hvordan kjolen sitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå