Gå til innhold

JEG HAR MELDT MEG INN I VEKTKLUBB.NO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, nå vet alle det. Jeg skal veie meg på mandag. O, grøss og gru.. Må ned 8 kilo til. Jeg har fått sååå stor mage etter det siste svangerskapet. Jeg er ikke fornøyd med meg selv. Nå er det nok. Jeg skal endelig gjøre siste innsats for å kvitte meg med det siste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsk meg lykke til, jeg trenger det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL! Inspirerende med oppfølging...

Det går sikkert fint....

.

Vil gjerne ned noen kg selv...

i dag har jeg bare spist og spist som om jeg aldri skulle få mat mer..

men i morgen er det tilbake til normalen igjen...;-)

Vi kan jo motivere hverandre,

Følger med på Grete Roede sin vektklubb jeg..Legger inn hva jeg har spist osv. for å ha en viss oversikt over kcal inntak..

Skrevet

denne vil jeg egentlig ikke svare på =)

men sier.LYKKE TIL !!! dette klarer du så fint at =)

jeg sliter med det motsatte,derfor bruker jeg holde meg unna å svare,hehe.men siden jeg "kjenner" deg,så går det vel greit.

motivasjon er en fin ting,og det virker som du har det i bøttevis ;o)

hvordan er slike opplegg da? er det stram regelbok å gå etter eller?

Skrevet

Ja, la oss kjempe sammen, søster! Mot kiloer, søthunger, lette middagsløsninger og skorper fra ungenes brødskiver som på en eller annen måte bare forsvinner inn i munnen og gir maaaaaaaaassssssssssseeeee ekstra kalorier. Regnet ut at jeg skulle ligge på 1500 kcal. I dag har jeg minst fått i meg 2300.

Hva gjør du med kvelds? Syntes det var så store måltider, jeg orker ikke spise så mye på en gang. Kan jeg fordele det litt utover dagen eller??

Skrevet

Ikke greit å ikke legge på seg. Har gutter som sliter med det. Vanskelig å være for tynn og vanskelig å være for tykk..

Virket som et greit opplegg. Ser jo at jeg spiser feil, og til tider kan jeg spise for lite. Er veldig spent, har jo slanket meg 10 kilo siden i høst, men var så møkkalei lavkarbohydratkur. Nå vil jeg prøve noe nytt. Egentlig så burde jeg bare trene mer, men det går jo ikke med den mannen jeg er gift med..............

Skrevet

nei.er slett ike enkelt andre veien heller.skulle gitt mye for mange fler kg jeg.men den gang ei...

spiser alt jeg kommer over jeg,hehe.blir vel fort feil mat ja.å kanskje ikke så ofte som man skal...men men.

du er nå flink som allerede har tatt av så mye =) da er det bare innspurten igjen.går sikkert veldig greit det ;o)

trene ja.....blir sliten bare ved tanken jeg ;o)

Skrevet

Har du prøvd proteinpulver???

Det kan du bruke som ekstra tilskudd til vanlig mat. Kjøpes på helsekost og kan hjelpe deg litt. Ellers bruke helmelk, fløte, meierismør, grove kornprodukter..

Trene gir visst overskudd, sier de som har greie på det...

Skrevet

Lykke til på mandag og vidare, eg er heilt sikker på at du kjem til å klare det!!!

c",)

Skrevet

Lykke til.

Selv har jeg vært til kostholdsveiledning hos Elexia. Det hun sier er veldig enkelt. Mat eller frukt/grønsaker, hver 3-4 time. Døgnet rundt, så lenge jeg er våken. Dette gir en jevn blodsokkernivå. Det fine er at jeg slipper veie maten.Samt at jeg har startet å trene lit kondisjon og styrketrening. Viktig å få mer muskler en fett (lett i min alder???:-). Mer muskler gir en øked forbrenning.

Ja, jeg har gått ned en par kg, håper det blir flere. Idag har jeg foresten prøvd power yoga. Gøy! Har vondt i muskler jeg ikke visste at jeg hadde:-)

Skrevet

Der har jeg gått ned 10 kg også! Men det er snart ett år siden... Tror jeg må ta siste innspurten før jeg skal pine meg inn i brudekjolen... Kanskje jeg begynner i morgen.... nja...tja... Må bare spise opp denne potetgullposen først :)

Lykke til! Kanskje vi snakkes der inne!

Skrevet

Ønsker deg allverdens lykke til. Etter å ha skiftet avdeling på jobben la jeg på meg MASSSER av kiloer. Pasienter gir stadig kjeks og sjokolade i "takk for hjelpen" gaver. Og jeg klarer ikke å la være å putte slike ting i munnen. Så booket jeg flybillett til Norge for å feire 17.mai og.... har jo tenkt å påføre meg nasjonaldrakten..... så nå er jeg på en usunn Cambridge hurtig-slanke-kur. Har liten tro på slike kurer da man går fort ned og mye raskere opp igjen. Anbefales KUN om du er helt desperat på å gå ned noen kilo på kort tid. Ideen er nå å gå ned tilstrekkelig kilo til å kunne få stakken på, og så gå over til en sunnere og riktigere måte og bli litt mindre på. Har klart å gå ned ca.6 kilo på litt over 2 uker. Men fryktelig kjedelig da: 3 suppe/sjokolade shake poser om dagen!!! Gjett om jeg savner mat!!!! Skal feire å flyet hjem 15.mai med brød til frokost:))

Skrevet

Ja, hva gjør man ikke for å klemme seg opp i bunaden:S

Men fydda så kjedelig å ikke spise vanlig mat. Du får kose deg med brød om to uker:)

Skrevet

Ja, ikke sant. Og jeg skal love deg at det er ikke kun brød jeg skal kose meg med om 2 uker: NORSK MAT i sin helhet!!! Mamma's påleggs-brett og middager!! Samt kaffe-besøk til farmor, mormor, lillebror og kjære venner....

Skrevet

Hvordan går det her da ;-)

Må innrømme at jeg ikke er spesielt flink...

Det går sikkert greit å fordele kveldsmåltidet.. ..

Det viktigste er jo å ha måltidsrytme, altså spise litt ca hver 3.time,

ikke alltid like enkelt..

Skrevet

Hei du!

Jo, jeg synes det går veldig godt, men jeg legger på meg?? Har gått opp rundt 2,5 kg siden første veiing. Gått ned 2 cm rundt rumpa og 1 cm rundt midjen. Trener/ går eller sykler hver dag. Kan det være sjokk for kroppen når jeg endelig begynner å spise normal mat, eller? Har du peiling??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...