Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Åå, jeg blir gal. Poden sover maks 3 timer (og da er jeg heldig) av gangen. La han kl 19 i dag og har allerede våknet 3 ganger. Sist gang, lys våken! Jeg ga han mat og smokk og gikk ut. Han lå og pratet for seg selv og har sovnet nå, men hva er det???? Kan han ikke bare sove??! Jeg blir så frustrert. Våkner kanskje 3-6 ganger hver natt. Er 6 mnd. Noen med tips/råd? Skal flytte han inn på eget rom til uken. Håper det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jepp, samme her, bare enda oftere!!! Blir jo helt gal, vi har alt flyttet jenta vår på eget rom i håp om at det skal bedre seg. Vi gjør også følgende: -Pappa'n legger henne. Dette fordi hun forbinder meg med mat, og jeg har nok skjemt henne vekk litt med pupp og at hun får sove i samme seng som oss. Dermed vil hun absolutt ikke sove om jeg legger henne... .Når hun våkner går vi inn uten å skru på lys eller prate etc, bare gir smokken først og legger henne på plass med dyna å stryker henne over hode et par ganger. - sover hun ikke etter dette, prøver vi med vann på tåteflaske, uten å ta henne opp. Da bruker hun av og til å falle til ro igjen. - Hvis ikke får hun pupp... Men det er siste utvei, og hun kommer IKKE opp i senga vår mere, jeg sitter på en stol, helt i svime, og ammer.... Vi har også begynt med grøt til kvelds, men syns ikke det har fungert noe særlig på søvnen da.....
tulla79 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Hehe,,kjenner meg igjen her også ja,,, Poden min har vært urolig fra han var tre mnd.. Når han var 6 mnd,,,fikk jeg han endelig til å sovne av seg selv på kvelden...men våknet maaaaaaaange ganger for å få pupp..skulle helst ligge i senga med meg også... Men,,,fant til slutt ut at nok er nok! Visste at mat får han mer en nok av på dagen.. Dermed satte jeg i gang med puppenekt når han var 7.5 mnd..(altså om natta) Var rasende i noen døgn...til slutt godtok han smukken,,men våknet fremdeles mange ganger,,,, NÅ endelig har han fått eget rom...har hatt det i ei uke...No sover han MYE bedre...Men er tidligere oppe...sikkert fordi han er utvilt...sto opp kvart over seks i dag,,,da var poden lys våken...Før når han drev med denne nattevåken,,,sov han til åtte-ni...av og til halv ti..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå