Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Jeg syntes det er utolig vanskelig å vite. Bruker dere skinn, teppe eller noe annet? og hva med skinn om sommeren? Hva bruker dere i bunnen om sommeren til de minste barna?
så var vi 4 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Vi hadde bare madrassen og laken i bunnen av vogna i fjor sommer. Bruker ennå voksiposen her da, men så snør det omtrent daglig i Tromsø...
Mamma til godjenta & lillebror Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 I fjor sommer da lilleprinsen var nyfødt hadde jeg laken på madrassa i vogna (og tisselaken under). Hadde dyne over ham (når det ikke var så varmt da), og la putetrekket (uten pute i) under hodet i tilfelle han gulpet. Nå har han liggeskinn i sportsvogna, men til sommeren tar jeg det nok bort og legger et tynt bomullsteppe i vogna.
Anonym8579 Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Vi hadde bare laken på madressen i vogn i fjord sommer, Nå har vi sporstvogn og bruker ingenting i bunnen, eller bruker en "vår pose" hvis det er litt kjølig f.eks om morgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå