-Dobergirl- Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Frøkna har blitt skikkelig vrang den siste tiden,og våkner opp til flere ganger innen vi legger oss... enkelte ganger hyyyyyyyyyyyyyyyyyler ho helt sinnsykt og så lenge ho er i senga si får jeg ikke kontakt med henne.Men dermed vis jeg tar ho opp tar hun tommelen rett i munnene og lukker øynene.-MEN når jeg skal legge henne i sengen igjen,innen hun treffer madrassen har hun vrengt seg og står å hyler ...,,,,, Dette skjer ikke vis jeg gir henne puppen......og ja,hun har spist masse og det kan være bare 20min siden hun har spist.....noen som vet hva vi kan gjøre foresten med samboeren går det bedre med,da er hun ikke så "vill"at hun slenger seg i bru.... Synes så synd på henne når hun er så fortvilet..
selfangerkjerringa Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 felles trøst i felles skjebne? mye det samme her nemlig... :/ Knøttemor er snart 4mnd.
-Dobergirl- Skrevet 28. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2007 Prinnsessa er strax 9mnd.....har hatt det som en drøm til nå......
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Er sånn her også for tiden. Han hyler skikkelig, er forferdelig å høre på. Det har aldri vært slik før nå de siste dagene. Jeg lurer på om det er tennene som plager han.
-Dobergirl- Skrevet 28. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2007 Hmm ja kanskje det,men hvorfor ha pupp hvergang a.....
Blomman Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 puppe er mye mer enn mat - kos, trøst, nærhet kjærlighet.......
-Dobergirl- Skrevet 28. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2007 Joda vet jo det..... men jeg kan jo ikke alltid brette den ut ....hehe;)eller? vil jo at hun skal klare å roe seg uten at hun må ha pupp...
-Dobergirl- Skrevet 30. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2007 Hva skal jeg gjøre a? Hun skal opp med engang jeg kommer inn på rommet,står i senga med utstrekte armer og skriker mamamamamamamammamamamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... og prøver jeg forsiktig å legge henne ned,så stivner (ibue)hun slik at jeg ikke får bøjd henne....og vis jeg har fått lagt henne ned hopper hun opp på beina igjen og hyler prøvd å gå inn og ut,men hun roer seg jo ikke før jeg tar henne opp.....og kan sovne på armen med engang...men prøver jeg å legge henne,våkner hun og er på`n igjen... Men får ho pupp er alt ok,da er det greit og legge seg..... help me...thihihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå