Gå til innhold

Noen som mistet sexlysten da de ble gravide?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Mistet den over natta, og den har ikke kommet tilbake ennå. Er i uke 26.

Skrevet

Her har den bare økt...

Men er i uke 14 så det dabber vel av etterhvert kan jeg tenke meg..

Men for min del hadde det ikke gjort noe om det hadde vært som det her gjennom hele svangerskapet=)

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha øk sexlyst, her er det nesten ingenting:(

Skrevet

mistet ganske tidlig. men har sex pga samboeren med han får ikke sprute for da spyr jeg...

Skrevet

Ja her er det lite du .. Frister ikke litt lenger =o( Men sambo er blitt vant til det nå da stakkars .. Kommer vel tebake etterhvert vel. er 27+2

Skrevet

Er i 14. uke og nettopp fått tilbake sexlysten. Har vært tørke fram til nå pga elendig form, kvalme og nada overskudd.

Skrevet

JA:0( lite som skjer på denne fronten... men i slutten på forrige svangerskap økte det noe helt sinnsykt...ikke vet jeg:0)

Skrevet

Her er lysta på det meste borte...ikke vil jeg ha sex, ikke vil jeg ha nærkontakt...vil knapt ha ett kyss....liker ikke å bli tatt på...begynner nesten å tvile på mine egne følelser for kjæresten...er dette normalt??

Skrevet

til deg over..ja tror d er normalt! har det akkurat likedan som deg..og jeg vet jeg elsker sambo veldi mye:) jeg har en liten en på ni måneder i tillegg, så nar dagen er over føler jeg meg "ferdig" med å gi av meg selv. føler meg egentlig egoistisk. men har sagt til sambo at jeg ikke vil gjøre noe jeg ikke har lyst til, og det vil ikke han heller at jeg skal gjøre. så inn i mellom glimter lysta mi til, men så er den pang borte ijenn.. egentlig trist, for jeg savner nærheten til sambo, men har ikke lyst på alikevel.. teite greier dette her..

Skrevet

Jeg mistet den de 3 første mnd, for da var jeg så dårlig. Men nå har den kommet tilbake, dessverre får jeg si for samboer virker ikke som han vil ha sex med meg.. :-(

Skrevet

Mista sexlysten etter 8 uker og nå er jeg i uke 27 + 2.

Har ikke lyst i det hele tatt,har i tillegg har jeg fått bekkenløsning så det er lenge før det blir noe på ham hjemme...

Skrevet

Her har den steget til topps og er på vei gjennom taket!

Stakkars sambo, han er rett og slett dritt lei :s

Hehe, vil ikke høre eller se noe som kan minne han på sex!!!

huff, har visst blitt et sex-monster som han sier=(

Skrevet

Her har det desverre også dabbet av, helt av får jeg si. Er 20+2 men har glimtet til med litt onani me dusjstrålen, for å kjenne etter om det er noe der. Men d er lite lysst både før og etterpå ja. Jeg er faktisk redd for forholdet, så jeg føler jeg må snakke med ham om det. Her har ikke sex-ordet vært nevnt siden de første ukene etter befruktning....hverken av meg eller han.... så det er nok på tide med en fortrolig prat. Dagene flyr jo avgårde med jobb, leiking med 6 åringen, matlaging,husarbeid,data, besøk, litt stress og mas. Det er ikke lett. Men jeg vet jeg elsker ham, får bare håpe han også vet etter disse månedene med null sex... :-(

Drømte så fælt i natt, så jeg bare mååå snakke med ham nå.

Skrevet

Godt man ikke er alene. Her har det vært totaltørke pga ekstrem svangerskapskvalme som fortsatt er der. I 25. uke nå. Både jeg og mannen fokuserer på masse kos. Viktig at man opprettholder det å være nær hverandre. Mange andre måter å vise mannen at man elsker han en å ha sex...

Skrevet

Jepp, må bare slenge meg på denne.

Her er det lite sex om dagen, jeg er 23 uker på vei. Sexlysten forsvant omentrent da kvalmen satte inn, nå har kvalmen gitt seg, men sexlysten har ikke kommet tilbake enda.

Mannen min har vel lagt seg i 0-sex modus han også. Eller 0 sex er det vel ikke, men for oss kjennes det slik ut for vi var veeldig aktive før og nå kanskje bare 1 gang i uka.

Det blir desverre også lite kos for man er redd at den andre skal forvente mere og så blir det ingenting.

Håper mitt gamle jeg dukker opp snart at jeg kan forføre han med storm, sukk.......

Skrevet

eg mistet.. men kom tilbake.. er nå i uke 27..

den forsvany bare over natta, å kom like fort :P

Skrevet

Har merket litt økende, men eller som før;)

Skrevet

Sex, hva er det? Mener dere kjeks? Spiser en god del kjeks ja ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...