Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Snart 4 mndr siden fødsel, og idag da jeg badet oppdaget jeg at jeg mister masse hår! Har aldri sett så mye hår løsne på en gang etter å ha vasket det, ble nesten litt engstelig. Noen som vet om dette er vanlig pga hormoner og sånn (lurer på om jeg kanskje har fått mensen idag og, eller i hvertfall en blødning av spiralen), eller burde jeg bli engstelig?
shanty73 Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Jaaaaaa dessverre er det sant.. Jeg har mistet myyye hår med begge mine. Nå er det heldigvis på vei ut igjen..
Fikk maibaby06 Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 dette er svært vanlig. Det skyldes hormonelle endringer og at man ikke mister særlig hår under svangerskapet. Det vil altså falle av uanset om man ammer eller ikke. Det som løsner nå skulle vært mistet tidligere, derfor virker det så mye. Var også engstelig, men det kommer tilbake:-) Husker ikke helt hvor lenge det varte hos meg, men plutselig ser du små hårtuster stikke opp forskjellige steder, ser helt dust ut en periode:-)
haater husarbeid Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Guuud ja!! Jeg røytet fra baby var 3 mnd til nå, når han er 8 mnd. Nå er det bedre, men jeg røyter fortsatt litt. Men ser heldigvis at det kommer hår ut igjen nå da ( jeg har fått "ekstra pannelugg" haha)
Skrømti Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 Jeg blei så lei av å se på alle hårene rundt forbi at jeg klippet meg ganske mye. Åh, det var deilig kan du tro! Nå merker jeg ikke så mye til at jeg mister hår, og det er såpass kort at ikke Lillegull river i det hele tiden.
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Haha.. kjenner igjen den panneluggen:P Trodde ikke jeg skulle miste hår da jeg ikke ammet,men nei, da når tutla ble rundt 5 mnd gikk det en del hår her i huset,men har heldigtvis veldigt tykkt hår så det gjør ikke så mye:)
Chiquita Bananas Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 Jeg og har det slikt !!! Er helt sykt - jeg røyter mer enn bikkja som røyter som en gris. Hadde vasket og støvsugd i går - imorges var hele gulvet fullt av lange mørke hår fra meg ( Tør nesten ikke besøke folk - er flaut. Begynte rundt 3.5 måneders tiden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå