Kristina18 Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Noen sier at man har krav på gratis tannlege når man er gravid? mens andre sier at man ikke har det.. Er der noen som vet dette og kan svare meg på det? må komme meg til tannlegen på mandag, har sånn tannverk:(
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Du slipper egenandel hos vanlig lege, jordmødre og spesialister dersom du må utredes eller behandles for svangerskapsrelaterte problemstillinger, men sist jeg sjekket går ikke tannleger inn under denne ordningen, og dette må betales fra egen lomme... Om de ikke har forandret det da?
Fire småtroll Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Det var visst sånn engang, fra den tiden man sa at man "mistet en tann for hvert svangerskap", men det er ikke sånn nå lenger, du må betale akkurat det samme som alle andre.. Jeg sjekket både med NAV og tannlegen da jeg ødela en tann ved juletider, du må desverre betale det selv ja.
Gjest Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Man får nok ikke noe gratis hos tannlegen fordi man er gravid.Har selv vært der to ganger iløpet av svangerskapet og har måttet betale for meg ja...
Tussi og gullgutten Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 jeg har vært hos tannlegen og måtte pent betale selv ja... fikk beskjed om at røntgen bildene var gratis for gravide men det er vel av den grunn at vi ikke får ta det:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå