Gå til innhold

Anser dere det å sove natten gjennom, dersom

Anbefalte innlegg

Skrevet

man ikke får mat før sju, men våkner ofte for smokken, men sovner med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke sagt det men...

Skrevet

Nope for da "sover" han jo ikke natta gjennom uten å våkne. Tror det er selve poenget her.

Skrevet

tror heller ikke det. de flste barn våkner om natta men skal klare å sovne av seg selv uten at de skal ha smokk, mat, kos. det er det jeg har hørt og lest

Skrevet

Jeg sier sove natta gjennom hvis det ikke er amming el annen nattevåk. Smokking regner jeg ikke som nattevåk, og ergo sover barna natta gjennom. Men det er min mening da....

Skrevet

enig med mamma til godjenta & lillebror her.. når barnet ikke lengre får mat på natta og sover10-12 timer til neste morgen vil jeg si barnet sover natta igjennom, selv om barnet våkner for å få sutt.. vi kan og våkne noen ganger i løpet av natta - ikke for sutt forhåpentligis.. hehe.. og vi sover jo natta igjennom:)

Skrevet

Alle spebarn våkner mange ganger i løpet av natten, ofte uten at vi foreldre er klar over det. Dette er det gjort en stor undersøkelse på der de filmet masse spebarn mens de sov. Så "ingen" spebarn sover absolutt hele natten.

Vår datter våkner kl 06 for tiden for å få mat. Sist vi var på helsestasjonen sa helsesøster at det måtte vi godta at hun gjorde- da er det morning. Hun kalte det å sove natten igjennom.

Når det gjelder at han/hun våkner for smokken, så er vel dette på lik linje med de andre spebarna som våkner på natten. Bare at ditt barn liker å sovne med smokken i munnen, og gir dere "beskjed" om at han vil at dere skal sette den i munnen. Tror ikke det er mer hokus pokus enn å si at barnet ditt sover natten igjennom. Men er ingen ekspert..så du kan jo sende en mail til din helsesøster og høre:)

Skrevet

Det er noe det samme jeg har tenkt, for når barnet er gammelt nok til å finne smokk selv, vil jo ikke jeg vite at det har våknet eller ikke. Bare at nå er hun for liten til å putte smokken inn selv. Men sef, det beste hadde vært om hun hadde klart å sovne uten smokk om natten, for det blir en del oppvåkninger på meg. (Egentlig alt fra 0 til 10, flaksen avgjør...)

Skrevet

Våkner barnet slik at du må opp til det,at det ikke bare våkner litt og sovner igjen med en gang uten noen form for innblanding,mener jeg at barnet sover natten igjenom.Slik som HI beskriver det,vil jeg absolutt ikke si at barnet sover natten igjenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...