Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Om en du kjenner legger ut innlegg som omhandler deg, på forum på nett? Uten å skrive hele bakgrunnen for div. avgjørelser du gjør i innlegget sitt..
Gjest Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Vanskelig å svare på når jeg ikke helt vet hva innelegget omhandler...
nutri Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 om det i innlegget ble fremstilt negativ om meg hadde jeg blitt skuffa. Tror nok jeg hadde gitt melding om at dette likte jeg ikke, men bare om jeg var HELT sikker det var om meg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #5 Skrevet 28. april 2007 men hvordan kan du vite at det er rett person?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #6 Skrevet 28. april 2007 Utfra det som personen skriver, og nicket til personen..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #7 Skrevet 28. april 2007 syns man skal være forsiktig med å spionere på det man tror er kjente her på nettet... har hørt noe med at det kan være straffbart å bruke det mot personen eller noe sånt... kanskje andre som kan mer om dette en meg.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #8 Skrevet 28. april 2007 Er vel straffbart å sjikanere folk også
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #9 Skrevet 28. april 2007 kan godt hende, men tror ikke jeg kan nok om dette... hvorfor bry seg om det da, hvis det ikke er sant så er det vel ikke vits å ta det alvorlig?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #10 Skrevet 28. april 2007 Du hadde vel ikke syntes det var noe moro om noen du kjenner skriver om deg på nettet? Negative ting vel og merke! Det er sårer!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #11 Skrevet 28. april 2007 det er alltid 2 sider av en sak: ) men dette er jo et sted hvor msk spør om råd og legger ut ting når de er frustrerte og det innebærer ofte andre personer og
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #12 Skrevet 28. april 2007 Joda, det er sant.. Men skal man spørre om råd osv så bør man legge ut HELE historien så folk kan forstå.. Ikke unnlate å si viktige ting..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #13 Skrevet 28. april 2007 det er jeg helt enig i! tror ikke jeg hadde brydd meg noe særlig faktisk. vil folk skrive så får de bare det. hver sin lyst! men hvis det er viktige ting som er utelatt fra historien kan du vel ta det opp med vedkommende?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #14 Skrevet 28. april 2007 Gidder ikke bry meg om det lenger.. Blir bare irritert der og da, så går det nok over etterhvert..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #15 Skrevet 28. april 2007 men hvis det skjer ofte må du jo ta det opp med personen? kanskje greit å snakke ut i stedenfor å henge hverandre ut på nett?
___ Skrevet 28. april 2007 #17 Skrevet 28. april 2007 Så lenge anonymiteten blir oppretholdt ville jeg synes det var greit. Jeg ser ikke bort fra at noen har skrevet om meg her inne i en eller annen sammenheng. Hele bakgrunnen for hvordan man reagerer kan man likevel aldri få frem. Hvis noen vil ha råd om hvordan de skal takkle ting jeg har gjort eller noe sånt, synes jeg det må være greit. Jeg har skrevet om andre jeg også, både om fine og mindre fine ting. Så lenge ingen vet hvem det gjelder forstår jeg ikke problemet. Vi må imiddlertid være oppmerksomme på at det er veldig greit å overdrive en historie eller forandre litt på den for å få frem et poeng. Hvis dere derfor leser noe som dere tror dere vet hvem gjelder, kan det godt være at historien er litt endret. Dere må aldri tro dere får hele sanheten om noe her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå