Gå til innhold

Hvordan er forholdet til partneren etter at du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forandringer? Her svinger det litt. Følelsene, altså. En dag er han toppers, en annen dag synes jeg ikke han er attraktiv engang. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burde du ha tenkt på FØR du ble gravid! Litt seint å angre nå, synes du ikke?

Skrevet

Du anonym som svarte.. Nå er du frekk syns jeg.. Og til HI: Joda.. Det meste svinger vel i graviditeten:) Hormoner og greier vetu! mange som har det sånn:) Endrer seg nok igjen når den lille er kommet:)

Skrevet

Ha-ha-ha! Det må være deilig å skylde på hormonene hvis du mener at mannen din er en dust. Stakkars fyr, synes synd på ham som venter barn med deg!

Skrevet

Meg? Av og til så er mannen min en dust ja:) Er nok ikke bare hormonene som gjør det! Men av og til så er jeg litt dust selv også så vi er sikkert en perfekt match;)

Skrevet

Dette burde du ha tenkt på FØR du ble gravid! Litt seint å angre nå, synes du ikke?

Til du som skrev dette har du ikke noe fornuftig annet en sarkastisk vrøl burde du holde kjeft...sikker den samme som er sarkastisk i flere debatter...dette skal liksom være et forum for gravide og dele erfaringer ikke blir spydd ned med idiotiske utsagn.

Uansett tiltrådstarter: ja hormonene flyr vilt....ene timen er han en engel og en annen det mest irriterende vesnet som finnes=/ det er helt normalt desverre. Viktig er det å fortelle samboeren at pga hormoner kan vi bli skrullete og håper på forståelse for dette=)

Skrevet

Forholdet vårt er faktisk mye bedre :) men regner med hormonene mine blir å ta litt av etterhvert, så jeg har advart han ;)

Til Anonym: Skal du komme med sarkastiske bemerkninger, kan du iallefall vise hvem du er !

Skrevet

jeg håper for din del anonym at du legger bort sarkasmen din før du får ungen, ellers får du en motbydelig unge som ingen vil være med.

og det er mye hormoner i kroppen om dagen så at følelsene går opp og ned er helt natulig

Skrevet

drit i den anonyme=)

forholdet kan da gå opp å ned, med eller uten hormoner i kroppen, det er da ikke noe uvanli det!

selv har vi et gangske likt forhold nå som før jeg bl gravid, krangler nesten ikke, men jeg blir forbanna på han noen ganger men det går som regel fort over=)

Skrevet

Anonym her er trolig en bitter bitter dame,som enten sliter med å unne andre å være lykkelig,eller som ikke er gravid i det hele tatt,og sur på alle andre som er det.

Skrevet

Anonym lenger opp har nok aldri vært gravid, eller er ikke bekjent med hva hormoner kan gjøre med enkelte. Da jeg ble gravid, endret følelsene mine seg over natten, synmtes plutselig ikke samboer var noe særlig. Progesteronet blokkerer andre hormoner langs en bestemt akse i hjernen, blant anent de hormonene man skiller ut når man er forelsket, osv.

Så forandret det seg igjen etter uke 14, da morkaken overtar mesteparten av hormonproduksjonen. Dette er ganske vanlig, og jeg skulle ønske flere par visste om den fysiske årsaken bak svingningene, da kunne nok mange brudd vært unngått. Kan svinge gjennom hele svangerskapet også.

Hilsen ei fra 2 trim, som tok en sniktitt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...