Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Har tre uker igjen jeg, og har siste to ukene merket en drabelig minket matlyst. Ingenting frister lengre, og jeg spiser kun fordi jeg må - og da gjerne det lettest tilgjengelige som brødskiver, kesam og kli o.l.. Ingen problemer med å få i meg nok mat i løpet av dagen altså, bare så innmari lite lyst på hva det skulle være. Med de to siste husker jeg ikke at det var så merkbart nedsatt matlyst på slutten. Flere som opplever det samme?? Kjenner meg rett og slett matlei, og selv om jeg er sulten er det ingenting som frister. Det er ganske kjedelig egentlig, for jeg har da alltid satt pris på god mat før(:
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 her er det motsatt. har lyst paa alt, absolutt hele tiden... spiser og spiser...ikke rart jeg legger paa meg.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 E så matlei, at det går gubben på nervene.. Stakkars mannen min.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 Godt at det er flere som meg da, begynnte nesten å tro jeg var blitt helt tullete.. Vet jo at matlysten faller hos mange på slutten, men siden dette er tredjemann og jeg ikke har vært borti dette fenomenet i like stor grad som nå måtte jeg bare sjekke om det kun var meg som opplevde dette(:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå