Gå til innhold

Silje&Leo!

Mulan - Og to søte trollunger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det idag?? Kom pappan?

han gjorde heldigvis det her, og det gikk jo greit liksom, fikk pratet litt hvertfall, men det er jo det samme regla igjen.. at han sier han ikke skjønner selv hvorfor andre problemer (virkelig bare småtterier!) han har går foran datteren vår, og han da "kobler ut" på en måte... skjønner ikke helt at det går an jeg da, blir litt korttenkt... men han sier hvertfall det ikke skal skje igjen (selvom han også sier at han har vanskelig for å tro på det selv - siden han har sagt det flere ganger og det likevel skjer......) , så jeg får jo bare krysse fingrene og håpe på det beste. Jeg sa hvertfall klart fra at dette er den siste sjansen du har, ellers er det ikke noe vits...

Lillegull ble jo glad for å se pappan sin stakkar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda han kom, ti på halv tolv, jeg hadde bestemt meg for å gå hjemmefra halv tolv om han ikke hadde kommet (hadde avtalt mellom ti og elleve). Jeg fikk sagt det jeg vill og fikk som deg, det skal ikke skje igjen regla... Han mente han skulle begynne å komme fast hver mandag så får nå se åssen det går.. har ikke trua på at han klarer det.. men gutten min er jo "bare" 8 mnd så han skjønner ikkeno av det, selv om han sier mamma/mamamama... (skryte-skryte). Leo begynte å sutre da faren kom og han snakka til han, måtte se masse på han og hver gang faren sa noe til han så han på meg også kom surleppa, men det bedra seg. Etter samtalen og sånn gikk vi ut på tur og hadde igrunn det ganske greit. Men fra å se sønnen sist (han kun åla seg bortover rett før 5mnd dagen. til nå som han krabber sitter reiser seg og går rundt møblene må jo ha vært et sjokk for faren ennå han ikek sa noe om det...

Jeg nevnte såvidt det at jeg synes det var trist fo rLeo sin del at han ikke hadde hatt noen gave til han ved fødsel, dåp eller jul. Hvorpå barnefar mente at jeg ikke visste hva han hadde hjemme, vel.... når tenkte han at Leo skulle få de tinga? Sånn som ting har vært til nå er det ikke snakk om noe samvær hos barnefar før om leeeenge, da får han komme hit. Jeg sender ikke Leo til barnefar på 12kvm i studentbolig med en far som liker å feste og som ikke aner hva det vil si og ha en unge og alt ansvaret og sikkerhet rundt ungen.

Fikk det til sånn at vi skal på en samtale på familievernkontoret da:) så håper at han da vil få litt viten om hva slags "jobb" det er å være forelder og sånn, jeg er mest bekymra for sikkerhet og sånn... Særlig da familien hans skulle ta oss med på restaurant da Leo var 3mnd og det var jo bare 7 min å kjøre, kunne jeg ikke bare ha Leo på fanget!!!!!! Jeg stod selvsagt på mitt om at jeg tok ikke ungen på fanget i bilen og han SKULLE sitte trygt i setet sitt.. Så de måtte kjøre to ganger... herregud, skal dem virkelig ha gutten min aleine uten meg i fremtiden, gruuer meg!!

Godt at du fikk sagt ditt til pappaen til snuppa di:) Men synd han er som faren her og bare sier at det skal bli bedre men det sjelden blir det... Synd at det er de vi har barn med igrunn:s skulle vært noen med mer vett i toppen ja...

Dette ble langt, litt irritert fordi jeg føler vi ikke kom noen vei liksom, ennå vi på en måte gjorde i og med at jeg får han med på samtale...

Har du msn forresten? send meg gjerne på pm:)??

Skrevet

hmmm får ikke sendt deg pm... så rart, det kommer ikke opp på profilen din, eneste alternativ er legg til som venn.... har du full postkasse tro

Skrevet

hmm, merkelig, har sletta det var i postkassa nå, men var ikke fullt istad heller....

Skrevet

så rart... send meg msn adressen din da, så legger jeg deg til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...