Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 Våknet i natt av at det rant melk fra puppene og at det var litt vått i sengen. Tenkte at det bare var litt råmelk. Men da jeg sto opp i mårrest kjente jeg at btystene var harde og sprengte og at dryppet hvit melk fra det ene brystet og gul melk piplet fra det andre!! Kjenner tydelig igjen melkespreng-følelsen Men det er da en smule for tidlig!!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #2 Skrevet 28. april 2007 Har du hatt sex og blitt kost med på puooene. (kysset og sugd) Det gjorde vi, og melken kom... Litt flaut, men! Nå har jeg vondt i puppene hele dagen, er i uke 36.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2007 #3 Skrevet 28. april 2007 Nei ingen aktivitet på den fronten! Har vært helt alene i hele natt, da han har jobb i helgen. Fikk beskjed på føden at jeg ikke måtte handmelke, fordi dette kunne føre til rier igjen, har hatt premature rier. Men hvis det begynte å verke så måtte jeg ta kontakt. Kan jo bli brystbetennelse av det hvis det hoper seg opp:( Har ingen lyst å føde med 40 i feber og verkende bryster...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. april 2007 #4 Skrevet 28. april 2007 har faktisk hørt om noen som får melken veldig tidlig.Kanskje du er en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå