ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 28. april 2007 #1 Skrevet 28. april 2007 heia. når jeg kjenner på puppene mine er de helt "harde"... eller man kjenner liksom sånn punkter hvor det er helt stein hardt... kjertler på en måte... en dagjeg klemte litt for hardt ble jeg blå, fikk blåmerke me andre ord.. oppå puppen liksom... hvor normalt er det? og er det noen som er 18+4 som ennå kan kjenne tegn til mens murringer?? har ikke hatt det siden uke 7-8 men har hatt litt de siste dagene... er det tegn på noe galt?skal på ord ul på onsdag, gru gleder meg:) takk for svar:)
Fabelaktiv Skrevet 29. april 2007 #2 Skrevet 29. april 2007 Hei.. normalt å få litt ømme harde pupper.. jeg har ikke testet ut det med å lage blåmerker på de.. men det er sikkert helt normalt sånn som du sier. hør med jm når du er på ul da vel lykke til på ul
LynxLynx Skrevet 29. april 2007 #3 Skrevet 29. april 2007 min erfaring så langt (18+3) er at de lever sitt eget liv... Harde, myke, ømme, uømme, you name it. Gjerne i løpet av en og samme dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå