Gå til innhold

Kan jeg ta et glass vin til maten?? ammer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har lagt seg nå, sover til ca 02 tenker jeg. Skal spise om en halv times tid.. kan jeg ta et glass vin til maten? FIkk ikke pumpa meg så mye nå.. kun 50 ml.. og har jo en nan som jeg kan gi HVIS han skulle våkne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis lillegutt er over 6 uker gammel kan du fint ta deg ett glass vin:) Det sies at man skal vente med amming 3 timer etter ett glass vin- men jeg har amma etter ett glass vin selv før det har gått 3 timer.

Kos deg-det er lørdag;)

Skrevet

Jeg tar meg også et lite glass vin like etter jeg har amma med god samvittighet! :o) Drikker masse vann ved siden av :o) Går 3 timer eller mer før jeg da ammer igjen, og da er det jo ikke noe alkohol igjen som lillegutt får i seg. Ikke no problem ;o)

Skrevet

Kos deg med vin, og vær heller ikke engstelig om han våkner å vil ha mat før det har gått tre timer, det er ikke noe alkohol som går i melken din av det glasset..Det er ikke som når vi var gravide - da gikk det direkte til barnet, nå skal det gjennom helle ditt system, og det er lite som går i melken.

Skrevet

Hva med en liten boks med øl? Er det det samme som ett glass vin? Skal spise jeg og nemlig, og ølen i kjøleskapet frister veldig... :)

Skrevet

Sikkert litt sent å svare på dette innlegget nå, du har vel allerede spist, men håper du tok deg et glass, det gjorde jeg og, og det var deeeilig!

:-)

(Fått nok av hysteriske "perfekte" fy-fy mødre!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...